ساعات سرویس‌دهی قطارشهری در لیالی قدر؛ 6 صبح تا 3 بامداد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: به منظور سرویس‌دهی به زائران و مجاوران علاقمند به شرکت در مراسم لیالی قدر در حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی قطارشهری از ساعت 6 صبح الی 3 بامداد روز بعد ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 05 July 2015
به گزارش تابناک رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری در برنامه زنده رادیویی «شهرما» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در لیالی قدر بیشتر از 150 هزار مسافر سرویس‌دهی خواهند شد و در روزهای دیگر ماه رمضان متوسط 80 هزار نفر جابه‌جا می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس به ایستگاه بسیج قطارشهری مرتبط است و به همین منظور در این روز سرویس‌دهی با تعداد ناوگان بالا و سرفاصله کم در دستور کار است تا روند جابه جایی مسافران به سهولت صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به جهت عدم مزاحمت برای دیگر مسافران از آوردن وسایل حجیم مانند چمدان و کالسکه کودک خودداری شود و در شلوغی واگن‌های قطارشهری از کودکان و سالمندان مراقبت به عمل آید.

طاهری اضافه کرد: در روزهای بعد از مراسم معنوی شب‌های قدر شروع سرویس‌دهی قطارشهری از ساعت 6 صبح است و پایان آن نیز همانند دیگر روزهای عادی تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار