همزمان با حضور خیل عظیم و میلیونی زائرین بارگاه امن رضوی؛

وضعیت پوشش شبکه ارتباطی حرم مطهر، شهر مشهد و استان خراسان رضوی کاملا پایدار است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از از پایداری کامل شبکه ارتباطی استان، همزمان با ورود بیش از هفت میلیون زائر و دلداده رضوی به مشهد الرضا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ 03 September 2024
به گزارش تابناک رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد صل الله و علیه و آله و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیها سلام گفت: هر ساله و پس از انجام مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی، استان خراسان رضوی و شهر مشهد میزبان زائران و دلدادگان امام رئوف به منظور برگزاری مراسم زیارتی دهه آخر ماه صفر است.
 
وی در ادامه افزود: امسال و تا این لحظه نیز، شهر مشهد میزبان بیش از هفت میلیون زائر رضوی است که از اقصی نقاط ایران و جهان میهمان این شهر مقدس هستند.
 
دلگیر با اشاره به پیش بینی حضور میلیونی عاشقان علی ابن موسی الرضا در دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: تجربه سالهای گذشته چراغ راه برنامه ریزی دقیق ما در مجموعه ارتباطی استان بود تا با انجام جلسات مدون و ایجاد بسترهای مناسب، آماده پذیرایی از خیل عظیم دلدادگان رضوی باشیم.
 
وی با اشاره به نصب و راه انداری سایت های جدید نسل چهار و پنج در سطح شهر مشهد و استان گفت: امسال با همکاری تمامی ارگان های ذی صلاح، بخش قابل توجهی از نقاط دارای مشکل ارتباطی در استان ، شهر مشهد و به ویژه اطراف حرم مطهر با نصب و راه اندازی سایت های جدید و ارتقاء تکنولوژی سایت های قدیم بهبود یافت، تا شبکه ارتباطی استان در روزهای پایانی ماه صفر و ایام مناسبتی سال کاملا پایدار باشد.
 
 دلگیر در ادامه به حضور بالغ بر 500 هزار زائر پیاده از شهرستان های اطراف به مشهد الرضا اشاره کرده و افزود: ارتباط در مسیرهای جاده ای استان نیز با نصب سایت های سیار در نقاط کور و افزایش پهنای باند، کاملا پایداراست تا زائرین پیاده علی ابن موسی الرضا با آرامش کامل و ارتباطی پایدار به پایتخت معنوی جهان اسلام وارد شوند.
 
 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: امید است امسال با تمهیدات صورت گرفته و افزایش بیشتر پهنای باند شبکه ارتباطی حرم مطهر، نصب و راه اندازی سایت های جدید و استقرار سایت های سیار توسط اپراتورهای تلفن همراه در نقاط مختلف حرم، همه زائرین و عاشقان عصمت و طهارت زیارتی شیرین و خاطره انگیز را در جوار این آستان مقدس تجربه کنند.
برچسب ها: تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار