کشف شمش طلا توسط مرزبانان هنگ تایباد

مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد با هوشیاری و اشرافیت کامل حین کنترل خودروها و مسافرین درلاین ورود به کشور ، به یکدستگاه خودرو سواری ون سفید رنگ به رانندگی یک نفر تبعه افغانستان مشکوک و که پس از توقف و بازرسی دقیق خودرو ، مرزبانان موفق به کشف بیش  ۹ کیلو طلا شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 03 September 2024
به گزارش تابناک رضوی ، سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد با هوشیاری و اشرافیت کامل حین کنترل خودروها و مسافرین درلاین ورود به کشور ، به یکدستگاه خودرو سواری ون سفید رنگ به رانندگی یک نفر تبعه افغانستان مشکوک و که پس از توقف و بازرسی دقیق خودرو ، مرزبانان موفق به کشف بیش  ۹ کیلو طلا شدند.
 
وی در ادامه تصریح کرد : مرزبانان در  بازرسی دقیق خودرو موفق به کشف ۱۲ قطعه شمش طلا بوزن 9 کیلو و 360 گرم که بطرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود گردیدند، لذا خودرو توقیف و متهم به همراه کالای مشکوفه  تحویل مراجع قضایی  گردیدند.
 
سردار شجاع در پایان عنوان داشت: یکی از وظایف مهم مرزبانان مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز می باشد و مرزبانان این فرماندهی  با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی با قاچاقچیان کالا مقابله می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار