در ماه ضیافت الهی نیکوکاران شهرستان انزلی گردهم آمدند تا راهی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بیابند و در این میان حضور سه کودک نیکو کار با قلک هایشان احساسات همه را بر انگیخت .
کد خبر: ۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 04 July 2015
اهدای سه قلک از سوی سه کودک انزلی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشت آنها نزد خانواده و فرزندان چشم به راهشان اوج جشن گلریزان امسال در این شهرستان ساحلی بود .

در این جشن معنوی مبلغ 509 میلیون و 558 هزار ریال شامل 97 میلیون و 58 هزار ریال به صورت نقدی ، مبلغ 67 میلیون و 500 ریال به صورت چک و 345 میلیون و 500 هزار ریال به صورت وعده ای توسط نیکوکاران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اهداء شد .

امام جمعه انزلی در این مراسم گفت : انجام اعمال خیر از سفارشات مهم ائمه اطهار و دارای تاثیرات دنیوی و اخروی در زندگی فرد نیکوکار است .

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : تادیب به معنی سالم سازی و اصلاح مجرم است و در قانون اساسی نیز آمده که یکی از وظایف دستگاه قضایی است ، لذا شارع هرگز حبس را به عنوان ابزار اصلی و اساسی در مجازات مجرمان در نظر نگرفته است و تنها از بعد ضرورت و پیشگیری به حبس نگریسته و نقش بازدارندگی برای آن قائل است .

دادستان انزلی نیز مطالبی را در خصوص ضرورت کار خیر و آزادی زندانیان از بعد شرعی و قضایی و اثرگذاری آن در جلوگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد .

حجت الاسلام صادق ایران عقیده از نیکوکاران درخواست مساعدت برای آزادسازی زندانیان و جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی ناشی از حبس سرپرستان خانواده ها شد .

جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد ستاد دیه بندر انزلی جمعه شب با شرکت نیکوکاران و مسئولان و مدیران دولتی در محل تالار گیشه این شهرستان برگزار شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار