لیگ برتر فوتبال ساحلی
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : در هفته پنجم از هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم های لسمان مروارید خزر رشت ، قوی سپید بندرانزلی و خزر رودسر برابر حریفان خود به برتری دست یافتند
کد خبر: ۴۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : در هفته پنجم از هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم های لسمان مروارید خزر رشت ، قوی سپید بندرانزلی و خزر رودسر برابر حریفان خود به برتری دست یافتند .

مجتبی پور بخش  افزود : براین اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم لسمان مروارید خزر نماینده استان گیلان در اصفهان به مصاف تیم یاران این شهر رفت .

وی اظهار کرد : در جریان این رقابت ها، دو تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر رشت و یاران اصفهان در وقت های قانونی واضافه به نتیجه تساوی سه بر سه دست یافتند و در ضربات پنالتی تیم لسمان مروارید خزر با نتیجه پنج بر چهار میزبان خود را شکست داد .

وی ادامه داد : برای تیم فوتبال ساحلی لسمان مزروارید خزر ، احسان حسین نژاد و محمد کریمی هر کدام دو گل و ایمان احترامی یک گل به ثمر رساندند .

وی بیان کرد : همچنین تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی یکی دیگر از نمایندگان گیلان در چارچوب این رقابت ها به مصاف ملوان بندرگز رفت که در نهایت موق شد با نتیجه شش بر سه حریف خود را شکست دهد .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد : برای تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی ، مسعود غلامی سه گل ، شهریار مژدهی دو گل و فرید بلوک باشی یک گل به ثمر رساندند .

مجتبی پوربخش در ادامه گفت : تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر نیز دیگر نماینده گیلان برابر تیم تاک تیران اصفهان قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر دو حریفش را شکست دهد تا هر سه نماینده استان گیلان در هفته پنجم این رقابت ها به پیروزی برسند .

وی افزود : برای تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر نیز ، محسن فکوری دو گل، کامران موسی زاده و محمدصادق دهقان هر کدام یک گل زدند.

وی خاطرنشان کرد : در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم قوی سپید انزلی با کسب 9 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم ، تیم خزر رودسر با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم و لسمان مروارید خزر با کسب چهار امتیاز و یک بازی کمتر در مکان هفتم جدول گروه خود قرار دارند .

وی اظهار کرد : در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، 13 تیم حضور دارند که در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار