مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش :

نقل و انتقال خارج استانی فرهنگیان به طورکامل به استان‌ها واگذار شد

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش افزود :نقل و انتقال خارج استانی فرهنگیان به طورکامل به استان‌ها واگذار شد.
کد خبر: ۴۰۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 16 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید حسن حسینی ، خاطر نشان کرد:امسال نقل و انتقال به شکل کامل به استان‌ها تفویض اختیار می‌شود،  بر این اساس ستاد وزارتخانه هیچ نقشی در نقل و انتقال نخواهد داشت البته نقل و انتقال درون استان در اختیار استان‌ها از گذشته بود و بحث تفویض اختیار درباره نقل و انتقال برون استانی است. اکنون با تفویض اختیار نقل و انتقالات به استان‌ها، تنها باید ساماندهی نیروی انسانی رعایت شود.
وی گفت : در سال گذشته بخشی از موضوع انتقال معلمان را به استان‌ها تفویض اختیار کردیم، بر این اساس، به شرط اینکه در منطقه مبدا کمبود نیرو نداشته باشند یعنی مازاد نیرو داشته باشند و در منطقه مقصد، این انتقال باعث کسر ساعات موظف نشود به این معنی که باعث نشود اگر آقا یا خانمی در یک رشته جنسیت منتقل شد، ساعت خانم یا آقایی در همان رشته جنسیت کم شود، انتقال صورت  می گیرد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش افزود :سال گذشته قریب به 12 هزار نفر نقل و انتقال برون استانی داشتیم، 50، 60 هزار مورد نقل و انتقال درون استان‌ها نیز درون استان‌ها انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار