کد خبر: ۳۷۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 11 February 2017


تابناک گیلان / تام راجیک به دلیل مصدومیت دو دیدار حساس تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی را از دست داد.

استرالیا تیم سوم گروه B انتخابی جام جهانی در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار دارد. این تیم در دو بازی بعدی خود باید با رقیبان مستقیم دیدار کند که اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت قهرمان آسیا برای صعود به جام جهانی روسیه دارد.

تام راجیک مهاجم استرالیا به دلیل انجام عمل جراحی بر روی مچ پای خود، دو دیدار بعدی استرالیا برابر عراق و امارات را در انتخابی جام جهانی از دست داد.  این بازیکن که در سلتیک بازی می کند، در بازیهای قبلی تیم ملی کشورش عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظر می رسد غیبت او در دو بازی پیش رو تاثیر بدی روی تیم قهرمان آسیا داشته باشد.

استرالیا در بازی بعدی خود باید در تهران به مصاف عراق برود و در ادامه دیدار برگشت خود برابر امارات را در خانه برگزار خواهد کرد. این تیم فعلا در رده سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار گرفته است.

البته غیبت او چندان برای تیم باشگاهی یعنی سلتیک تاثیرگذار نخواهد بود چرا که این تیم با ۲۷ امتیاز برتری در صدر جدول لیگ اسکاتلند قرار گرفته است و امیدوار است بتواند ششمین قهرمانی پی در پی را در لیگ اسکاتلند کسب کند.

استرالیا قهرمان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ است که توانست با برتری برابر کره جنوبی جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار