کد خبر: ۳۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 10 February 2017
تابناک / مردم شهید پرور و ولایتمدار گیلان به یاد تکبیرهای بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر را آسمان بارانی این استان طنین انداز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مردم ولایتمدار گیلان به شکرانه سی و هشتمین سال اقتدار ملت ایران در مبازره با ظلم و استبداد و براندازی رژیم منحوس شاهنشاهی و به یاد تکبیرهای بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر را در آسمان سرد و بارانی این استان طنین انداز کردند.

 

گیلانیان غیور و ولایتمدار به شکرانه سـی و هشت سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـریـنـی همزمان با سراسر کشور ساعت ۲۱ ندای الله کبر سر داده و ندای حق طلبی، حقیقت جویی، وحدت و همدلی خود را در سایه سار ولایت فقیه به گوش جهانیان رساندند.

 

آسمان تمام شهرها، روستاها و بخش های گیلان امشب نظاره گر تکبیر گویان مردمی بود که به شکرانه سی و هشت سال افتخار و اقتدار آفرینی بر پشت بام ها رفته و ندای الله اکبرشان به گوش آسمان رسید.

 

« الله اکبر» رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینۀ برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران در برابر تهدیدات، زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی است.

«الله اکبر»، به سی و هشتمین سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی

«الله اکبر»، به سی و هشتمین سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

«الله اکبر» به سی و هشتمین سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین«علیهم‌السلام»

«الله اکبر»، به سی و هشتمین سال صیانت و حفاظت و حراست از شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»

 

تکبیر الله اکبر از پشت بام‌ها و ماذنه‌های مساجد در سراسر استان به گوش می‌رسید و مردم به یاد پیروزی انقلاب « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فریاد کردند تا بار دیگر خصم پرکینه انقلاب را ناامید گردانند.

 

مردم امشب با حضور در مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و سایر اماکن فرهنگی و هنری به جشن و سرور پرداختند و طلیعه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

اجرای نمایش، مولودی خوانی، توزیع پرچم‌های الوان رنگارنگ، توزیع نقل و شیرینی و ایستگاه صلواتی از دیگر مراسمات شب ۲۲ بهمن بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار