یک گیلانی آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال شد

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه گفت : تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور علیرقم اینکه نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند ، اما در پایان آقای گلی و دومین خط حمله برتر این مسابقات را از آن خود کرد .
کد خبر: ۳۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 18 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه گفت : تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور علیرقم اینکه نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند ، اما در پایان آقای گلی و دومین خط حمله برتر این مسابقات را از آن خود کرد .

رادنی دیدار  افزود : در جدول گلزنان این رقابت ها ، میرعماد میرجوان مهاجم گلزن تیم فوتبال سپیدرود رشت با به ثمر رساندن 18 گل ، عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم و بهترین گلزن سپیدرود را کسب کرد . 

وی اظهار کرد : همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت در مجموع بازی های مرحله نخست و نهایی ، با به ثمر رساندن 38 گل پس از تیم آلومینیوم سازی اراک که 40 گل به ثمر رساند ، عنوان دوم بهترین خط حمله این رقابت ها را به دست آورد .

وی ادامه داد : البته در پایان دور نخست این رقابت ها ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با به ثمر رساندن 27 گل و علیرغم برگزاری دو بازی کمتر نسبت به تیم های گروه های دیگر ، عنوان بهترین خط حمله را در بین 40 تیم دسته دوم را کسب کرد .

وی بیان کرد : اما در دور دوم سپیدرودی ها در خط حمله با کمی افت مواجه شدند و بین 12 تیم دو گروه با به ثمر رساندن 11 گل زده در رده پنجم جای گرفتند اما در کل با 38 در رتبه دوم بهترین خط حمله این مسابقات را به خود اختصاص دادند .

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله نهایی این رقابت ها با قرار گرفتن در مکان سوم جدول گروه خود ، از صعود به رقابت های لیگ دسته اول بازماند .

رادنی دیدار اضافه کرد : در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند و برنده دیدار تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب خواهد کرد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار