طی جلسه ای در فرمانداری شهرستان آغاجاری؛

پروژه احیای دیزل ژنراتورهای تاسیسات آبفای آغاجاری به بهره برداری رسید

با اتمام موفقیت آمیز پروژه تعمیر، نصب و راه اندازی سه دستگاه دیزل ژنراتور تاسیسات آبفای آغاجاری، این پروژه جهت بهره برداری به آبفای شهرستان آغاجاری تحویل داده شد
کد خبر: ۳۳۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 07 December 2016
 در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان آغاجاری، اعضای شورای تامین شهرستان، مدیر دفتر طرح های آبرسانی به جنوب شرق سازمان آب و برق خوزستان و مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در فرمانداری شهرستان آغاجاری برگزار شد، سه دستگاه دیزل ژنراتور جهت بهره برداری، تحویل مدیر آبفای این شهرستان شد.

"ابراهیم کاهکش پوریان" مدیر پروژه خاطرنشان کرد: این سه دیزل ژنراتور مدتها از مدار خارج شده بودند که طی این پروژه توسط پرسنل متخصص شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، تعمیرات اساسی و اورهال کامل و همچنین طراحی و نصب سیستم های ابزار دقیق روی دیزل های فوق انجام شد.

وی ادامه داد: سه دستگاه دیزل ژنراتور شامل یک دستگاه MTU سری 2000، یک دستگاه CUMMINS سری 6V -19KT و یک دستگاه CUMMINS سریVTA1710-12V پس از تعمیر وارد مدار شدند.

وی همچنین تصریح کرد: این پروژه در زمانی کمتر از دو ماه و با صرف هزینه ای افزون بر پنج میلیارد و 535 میلیون ریال انجام شده است و با توجه به وارد مدار شدن دیزل های فوق در ایستگاه های تصفیه خانه و آبگیر شهرستان آغاجاری، در صورت بروز قطعی برق شبکه ایستگاه ها، این دیزل ها به صورت خودکار وارد مدار شده و هیچگونه خللی در تامین آب شهرستان ایجاد نمی شود.

با تعمیر این دیزل ژنراتورها به دست متخصصان داخلی، در هزینه تامین دیزل های جدید  افزون بر 18 میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار