کد خبر: ۳۲۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 08 November 2016
تابناک / شهردار رشت گفت:به زودی 13پارکینگ طبقاتی و مسطح در شهر رشت ساخته می‌شود.

محمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح و آغاز بکار اولین پارکینگ طبقاتی در کلانشهر رشت گفت:مشکلات ترافیکی و محیط زیستی از معظلات کلانشهر رشت است و سالهاست که این شهر را تهدید می‌کنند.

وی ادامه داد:با تکمیل رینگهای ترافیکی در داخل شهر و بازگشایی 2 محور ترافیکی در شهر رشت تا پایان سال شاهد باز شدن برخی از گره‌های ترافیکی خواهیم بود.

ثابت قدم تاکید کرد:براساس نگاهی که در ابتدای پروژه عمرانی پیاده راه فرهنگی در حوزه ترافیک شهری داشته ایم ساخت پارکینگ در حاشیه مرکز شهر در الویت کار ما قرار دارد و به زودی 13 پارکینگ طبقاتی در سطح شهر رشت ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد:ما از سرمایه گذارانی که در بحث پارکینگ ورود کنند استقبال می‌کنیم و سازندگان پارکینگ طبقاتی لازم نیست هیچگونه خلاف ساختمانی پرداخت کنند.

شهردار رشت از تمامی ادارات دولتی خواستار همکاری شد و گفت:برای ورود سرمایه گذار نیاز به همکاری همه دستگاهها به خصوص میراث فرهنگی داریم و مطمنا اگر مجوز احداثی برای ساخت از سوی شهرداری صادر می‌شود تمامی مسائل قانونی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد:گیلان استان سرمایه‌هاست و اتقاقات داخل و خارج می‌تواند گیلان را قوی تر کند،گیلان به دلیل داشتن آب مناسب فضای خوبی برای سرمایه گذاری است زیرا مناطق معتدل و مرطوب همیشه برای گردشگران بهترین نقطه محسوب می‌شوند و تلاش داریم اقتصاد مبتنی بر گردشگری را در رشت رونق دهیم.

ثابث قدم همچنین از سرمایه گذار پارکینگ طبقاتی قدردانی کرد و گفت:بنده به عنوان یک فعال اقتصادی به خوبی میدانم انجام اولین ‌ها و آن هم ساخت پارکینگ طبقاتی چقدر در این شهر سخت است،آینده نگری و تلاش و پشتکار این سرمایه گذار قابل ستایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار