اولویت های شهرداری زابل

شهردار زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: بهبود و افزایش سطح آسفالت این شهر و ارتقا فضای سبز آن از اولویت های جدی این مجموعه است.
کد خبر: ۳۲۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 01 November 2016
حمیدرضا نوری اظهار داشت: نهضت آسفالت یکی از فعالیت های جدی این شهرداری محسوب می شود که از سال قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: توجه به نقاط حاشیه ای شهر، آسفالت و جدول گذاری این مناطق از دیگر برنامه های شهرداری زابل است.
وی ادامه داد: در صورتی که مردم شهر زابل نسبت به کاشت و نگهداری فضای سبز درب منازل اقدام کنند شهرداری نیز نوید بهبود آسفالت این خیابان ها را زودتر از موعد مقرر می دهد.
شهردار زابل تصریح کرد: هم اینک شهرداری در برخی از خیابان های این شهر که مردم اقدام به ایجاد فضای سبز درب منازل کرده اند، عملیات آسفالت را انجام داده است.
نوری با اشاره به وجود برنامه های خاص برای بهبود رفت و آمد خودروها و عابران پیاده از خیابان فردوسی به عنوان مسیر اصلی بازار زابل خاطر نشان کرد: مطالعات بسیاری در این زمینه انجام شده است که با توجه به وجود برخی منازل مسکونی در این منطقه و نیز مشکلات دیگر امکان انسداد این مسیر وجود ندارد.
وی بیان کرد: بهترین اقدام برای استفاده بهینه از فضای موجود در این خیابان تغییر ایستگاه تاکسی ها و ایجاد فضای لازم برای مسافرکشی آنان است.
به گزارش ایرنا کمبود فضای سبز، آسفالت و شلوغی خیابان فردوسی به عنوان مسیر اصلی بازار زابل از مشکلات جدی این شهر بوده که هم اینک توسط شهرداری زابل مورد پیگیری قرار دارد و رضایت نسبی مردم را در این شهر به دنبال داشته است.
زابل واقع در 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بزرگترین شهرستان پنجگانه منطقه سیستان از لحاظ بافت شهری محسوب می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار