زدودن چهره کریه فقر از سیستان و بلوچستان در دستور کار وزارت دفاع/ پتروشیمی مکران و طرح‌های صنعتی ودجا، کلید توسعه پایدار سواحل مکران

امیر سرتیپ خلبان دکتر نصیرزاده در راس هیاتی عالی‌رتبه به منظور بازدید از پروژه‌های صنعتی وزارت دفاع در جنوب شرق کشور به چابهار سفر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶ 04 September 2024

به گزارش تابناک به نقل از پتروشیمی مکران، امیر نصیرزاده را در این سفر سردار سرتیپ پاسدار ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستان و تنی چند از مدیران ارشد وزارت دفاع همراهی می‌کنند.
امیر سرتیپ نصیرزاده در گفتگو با روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران هدف از انتخاب چابهار و سواحل مکران برای اولین سفر استانی را تاکید تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسریع آبادانی و توسعه سواحل مکران دانست.
وی با اشاره به توان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی گفت: مطلوبیت طرح‌های وزارت دفاع در منطقه چابهار، علاوه بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی، کمک در جهت رفع محرومیت تاریخی از این منطقه، ارتقای شاخص‌های رفاه و امنیت در جنوب شرق کشور و به امید خدا ایجاد “جهش تولید با مشارکت مردم” که تاکید دیگر مقام معظم رهبری است، دانست.
گفتنی است در بدو ورود به چابهار، وزیر دفاع مورد استقبال محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، محمدانور بجارزهی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، جواد سپاهی فرماندار چابهار، علیرضا منیری‌ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه‌ پتروشیمی نگین مکران، بهزاد انصاری مدیرعامل پتروشیمی بدر شرق و برخی مقامات ارشد نظامی منطقه قرار گرفت.
امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در این سفر از شهرک پتروشیمی مکران بزرگترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان بازدید نمود.
وزیر دفاع همچنین از پروژه پایانه‌های صادراتی محصولات پتروشیمی در بندر شهید بهشتی و طرح آبگیر و آب‌شیرین‌کن پتروشیمی مکران که علاوه بر رفع نیازهای پتروشیمی، عواید متعددی برای تامین آب شرب مردم منطقه دارد نیز بازدید نمود.
وی همچنین از نیروگاه برق پتروشیمی مکران که قرار است ظرفیت مازاد آن به کمک مردم منطقه و کمک به کاهش خاموشی‌ها داشته باشد، بازدید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار