سفیر پاکستان: ایران خانه اول من است

سفیر پاکستان در ایران با اشاره به اظهارات استاندار یزد که گفته «حادثه دیدگان اتوبوس حامل زائران پاکستانی را همچون هموطنان خود می‌دانیم» گفت: همواره تصور می‌کردم ایران خانه دوم من است اما با صحبت های استاندار یزد، ایران را همچون خانه اول خود میدانم. 
کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸ 30 August 2024
 

 به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان از یزد، نشست مشترک استاندار یزد و سفیر کشور پاکستان در ایران به منظور گفت و گو در خصوص مباحث مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی اربعین، روز پنجشنبه برگزار شد. 

 محمد مُدثر تیپو؛ سفیر پاکستان در این نشست با قدردانی از خدمات استان به مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین پاکستانی اظهار کرد: به شدت تحت تاثیر این مهربانی و حس نوع دوستی بی‌نظیر مردم ایران به ویژه استاندار یزد قرار گرفتم. 

 وی با اشاره به اظهارات استاندار یزد مبنی بر نزدیکی مردم ایران و پاکستان گفت: همواره تصور می‌کردم ایران خانه دوم من است اما با صحبت های استاندار یزد، ایران را همچون خانه اول خود می دانم. 

 سفیر پاکستان در پایان از استاندار یزد خواست تا نسبت به انجام حمایت‌های لازم از مصدومین بستری در بیمارستان‌های استان و نیز تسریع در انتقال پیکر جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی مساعدت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار