خدمات نظام جمهوری اسلامی در شهرستان مرزی راسک ستودنی است

کد خبر: ۱۱۸۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ 02 September 2024

فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در توسعه زیرساخت‌ها، توجه به مرز، اجرای طرح های بزرگ و کوچک و حل بسیاری از مشکلات پیش رو در شهرستان مرزی دور افتاده راسک ستودنی است.

سلیم کدخدا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و تاکید بر اطلاع رسانی مسوولان از خدمات نظام در این خطه از ایران اسلامی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات نظام بود که در این راستا خدمتگزاران مردم و کارگزاران دولت در شهرستان راسک از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با ادای احترام به مقام والای همه شهدای راه خدمت و دولت افزود: از تلاش‌ها و خدمات شایسته همه عوامل زیر مجموعه دستگاه‌های دولتی و اجرایی سطح شهرستان اعم از مسئولان،کارکنان و کارشناسان تابعه صمیمانه قدردانی می کنم.

فرماندار راسک با اشاره به اینکه کارمند و مدیر نمونه شدن یک عنوان است اما در عمل به معنای رونمایی از تلاش‌های صادقانه و شایستگی و توانمندی یک ساله شما در حوزه‌های مسوولیت است، افزود: ارزش و معیار و عیار کارمند و کارشناس به میزان تخصص تعهد کارآمدی و مسئولیت پذیری اوست.

وی ادامه داد: بین کارایی و بهره‌وری کارکنان، سرعت و کیفیت ارتقا پیشرفت حرفه‌ایی و اداری آنان ارتباط مستقیم وجود دارد و خداوند متعال و دولت، مسوولیت گشایش بسیاری از گره‌های زندگی مردم را به ما و شما بخشیده است.

کدخدا بر تقویت، تأثیرگذاری، افزایش بهره وری فردی و کارآمدی شغلی تاکید کرد و افزود: مسوولان و کارمندان دولت ظرفیت فکری و عملی خود را مستمر و مکرر افزایش دهند و با کسب اندوخته و ذخیره تجربه و آگاهی‌های عمومی و تخصصی را به صورت ارادی متوقف نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار