مرد مسلح در زابل 2 مرد را در خیابان به گلوله بست

شرور مسلح که با تیراندازی به سمت شهروندان، باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 25 August 2024

به گزارش تابناک، سرهنگ "علیرضا دلیری" جانشین فرمانده انتظامی استان زابل، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به جرح، در یکی از خیابان های شهرستان زابل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فرماندهی زابل قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود؛ با تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس مشخص شد، فردی به دلیل اختلافات شخصی با یک قبضه سلاح شکاری به سمت دو شهروند اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی منجر به مجروحیت آنها شده و بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ دلیری تصریح کرد؛ در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس، در نهایت هویت متهم مشخص و با هماهنگی های لازم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر گردید.

ایشان اظهار داشت؛ همچنین در یک عملیات دیگر ماموران پلیس زابل موفق شدند، شخصی را که به علت اختلافات خانوادگی با سلاح کلاشینکف به سمت خودروی یک شهروند در یکی از خیابان های حاشیه ای شهرستان زابل اقدام به تیراندازی و باعث خسارت به آن شده بود، دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد؛ خط قرمز پلیس امنیت مردم است و هر کس به هر نوع امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و ماموران جان بر کف پلیس هرگز اجازه جولان به نا امن کنندگان را نخواهند داد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار