اجرای هزار برنامه تبیینی در مراسم 13 آبان یزد

رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان یزد از اجرای بیش‌ از هزار برنامه تبیینی از سوی این ستاد در مراسم 13 آبان استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 29 October 2016

 به گزارش تابناک یزد،حجةالاسلام محمد فخرالدینی اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان در بیش‌از 60 نقطه از استان یزد با اجرای بیش‌از هزار برنامه تبیینی برپا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان یزد ادامه داد: این برنامه‌ها در تمامی مدارس استان، کانون‌های مساجد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای ستاد اضافه کرد: از برنامه‌هایی که امسال برای اجرا در دستور کار این ستاد قرار گرفته، حضور هیأت‌های مذهبی و عزاداری به عنوان مقدمه‌ای برای اربعین حسینی است.

فخرالدینی با اشاره به تلفیق یوم‌الله 13 آبان و محرم و صفر عنوان کرد: پیام محرم و یوم‌الله 13 آبان در مبارزه با استکبار و جنایات آن‌ها است از این‌رو راهپیمایی در این روز با حضور هیات‌های مذهبی نیز همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار است اضافه کرد: امیدواریم امسال هم مانند سال‌های گذشته بتوانیم یک مراسم باشکوه در یزد و همه شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

فخرالدینی با تأکید بر حضور آحاد مردم در این روز بزرگ اظهار داشت: راهپیمایی روز 13 آبان مختص به دانش‌آموزان و قشر محصل و دانشجو نیست بلکه ضرورت دارد تا همه مردم از اقشار مختلف در این روز بزرگ خشم و نفرت و پیام مبارزه با استکبار را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار و آگاهی مردم از جنایات و دسیسه‌های دشمنان افزود: توجه ویژه به بحث نفوذ همچنین اثبات جنایات و استکبار آمریکا به همراهی و همکاری رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی نیازمند است که رسانه‌های استان نقش موثری در این زمینه خواهند داشت.

فخرالدینی بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری استان و استفاده حداکثری از اقشار اثرگذار در استان یزد را از جمله رویکرد‌های محوری ستاد 13 آبان در یزد برای اجرای برنامه‌های این ستاد اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار