اخطار قاطع فرماندار یزد به واحد‌های ضایعات

فرماندار یزد: همه واحد‌های ضایعات غیرمجاز پلمب می‌شوند و فک پلمب آنها به هیچ وجه امکانپذیر نیست.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 13 July 2024

به گزارش «تابناک یزد»، سید محمدرضا مدرسی در این‌باره گفت: پس از پیگیری‌ها در دو سه سال اخیر شاهد این هستیم که شهرک ضایعات یزد آماده بهره برداری شده و انتقال واحد‌های ضایعات مجاز و وغیرمجاز طی یک فرآیند حقوقی و با همکاری دادستانی شهرستان یزد و شهرداری و صنف آهن فروشان انجام می‌گیرد.

وی افزود: ۲۱۵ واحد ضایعات مجاز در شهرستان یزد فعالیت می‌کنند که به همه آنها اخطار کتبی داده شده، بنر‌هایی نصب شده و ضرب الاجلی برای انتقال به این شهرک داده شده است.

فرماندار با تأکید بر ممنوعیت فعالیت واحد‌های غیرمجاز تصریح کرد: تاکنون ۱۰۰ واحد غیرمجاز شناسایی شده که ۸۰ واحد با همکاری دادگستری، دادستانی، شهرداری، پلیس اماکن، پلیس امنیت و اتحادیه صنف آهن فروشان پلمب شده و به هیچ وجه رفع پلمب نمی‌شوند.

مدرسی از برخورد با ۲۰ واحد دیگر در روز‌های آینده خبر داد و اظهار داشت: واحد‌های مجازی که نامه انتقال نداشته باشند نیز پلمب خواهند شد و فک پلمب تنها در صورتی انجام می‌شود که نامه انتقال دریافت کرده و درصدد انتقال به شهرک ضایعات باشند.

وی با اشاره به عقد قرارداد انتقال به شهرک از سوی ۷۵ واحد ضایعاتی گفت: به هیچ وجه پذیرفته نیست واحد ضایعات در بافت شهری و مسکونی فعالیت داشته باشند و تصمیم استان اینست که شهر یزد باید از واحد‌های صنفی ضایعات خالی شده و به این شهرک منتقل شوند.

فرماندار ادامه داد: شهرک ضایعات از زیرساخت‌های عمرانی کاملی برخوردار است و آسفالت آن نیز تا ۲۰ روز آینده نهایی می‌شود و احتمالا واحد‌ها تا دو ماه آینده منتقل خواهند شد.

مدرسی فاصله این شهرک با آخرین نقطه شهری را هفت کیلومتر توصیف کرد و به واحد‌هایی که برای انتقال به این شهرک مقاومت می‌کنند، هشدار داد که با برخورد قاطعی مواجه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار