استاندار: تلاش برای میزبانی یزد در مسابقات لیگ برتر ادامه دارد

استاندار یزد گفت: در حال متقاعد کردن فدراسیون فوتبال برای تایید اصلاحات چمن ورزشگاه شهید نصیری و میزبانی از مسابقات لیگ برتر هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 14 July 2024

 به گزارش «تابناک یزد»، مهران فاطمی در خصوص میزبانی ورزشگاه شهید نصیری از بازی‌های تیم فوتبال چادرملو در لیگ برتر گفت: اقناع شرکت صنعتی و معدنی چادرملو برای تیمداری در رشته فوتبال در دولت سیزدهم انجام شد که با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت مردم و مسئولان به لیگ برتر صعود کرد.

استاندار یزد با اشاره به عدم توجه به استانداردسازی ورزشگاه شهید نصیری در سال‌های گذشته عنوان کرد: به همین منظور ۱۱۰ میلیارد تومان برای آماده سازی این ورزشگاه از محل اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافت و قرارداد به‌روز رسانی ورزشکار منعقد شد.

وی از پیگیری جدی استان جهت اصلاح ایرادات و نکات مد نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: با توجه به زمانبر بودن تعویض چمن طبیعی ورزشگاه نصیری، در حال متقاعد کردن فدراسیون برای تایید اصلاحات چمن ورزشگاه و میزبانی از مسابقات لیگ برتر هستیم.

تیم فوتبال چادرملوی اردکان یزد امسال با برتری در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و موجب شادمانی مردم این استان پس از ۲۰ سال دوری از رقابت های سطح اول فوتبال کشور شد.

پس از صعود تیم چادرملوی یزد به لیگ برتر، فدراسیون فوتبال دهها ایراد به ورزشگاه قدیمی شهید نصیری وارد کرد و هشدار داد در صورت رفع نشدن معایب آن، یزد از میزبانی لیگ برتر محروم خواهد شد و همین امر موجب نگرانی فوتبال دوستان یزد شده که تاکنون ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار