مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد و رانندگان باید با رعایت مقررات رانندگی کنند.
کد خبر: ۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 05 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد و رانندگان باید با رعایت مقررات رانندگی کنند.

وی با اشاره به آغاز فصل کشاورزی و کار و تلاش کشاورزان گیلانی افزود: با توجه به آغاز فصل کشاورزی تردد ماشین‌آلات کشاورزی به ویژه در جاده‌های فرعی و روستایی گیلان زیاد است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر رعایت مقررات رانندگان در جاده‌های فرعی استان تصریح کرد: رانندگان در هنگام تردد در جاده‌های فرعی و روستایی استان به ماشین‌آلات کشاورزی توجه داشته باشند و از سرعت غیرمجاز در این محورها پرهیز کنند.

وی از کشاورزان گیلانی خواست به ویژه هنگام تردد در شب دقت لازم را داشته باشند و در جاده‌ها تردد شبانه نداشته باشند.

رستگار یکی از اتفاق‌های مهم از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تاکنون را عدم آمار تصادف موتورسیکلت در جاده‌های گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آمار بی‌سابقه عدم تصادف راکبان موتورسیکلت را نسبت به سال‌های گذشته در مدت مشابه امسال داشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و شاهد ایمنی تردد موتورسواران باشیم.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه اگر موتورسواران مقررات را رعایت کنند مشکلی در تردد نخواهند داشت، یادآور شد: در 15 روز گذشته حتی یک حادثه منجر به فوت موتورسواران در گیلان رخ نداده که تاکنون این آمار بی‌سابقه بوده است.

وی استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین در رانندگی موتورسیکلت را مورد تاکید رانندگان قرار داد و متذکر شد: ایمن‌ترین راه برای استفاده از این وسیله و دیگر وسایل نقلیه رعایت مقررات است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار