وزیر تعاون:

دولت دنبال "اشتغال بزرگ در بنگاه‌های کوچک"

تابناک: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم شعار اشتغال بزرگ در بنگاه‌های کوچک را دنبال می‌کند و معتقد هستیم که در مشاغل خرد و صنایع میانی قدرت ایجاد شغل بسیار بالا است.
کد خبر: ۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 06 February 2015

علی ربیعی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کلنگ‌زنی طرح فاضلاب زواره اظهار داشت: سیاست دولت بر واگذاری طرح‌هایی نظیر بخش خصوصی است و اجرای چنین پروژه‌هایی در راستای کمک به بهداشت خانواده‌ها و افزایش بهره‌وری آب و وارد کردن مجدد آن به چرخه تولید است.

وی با بیان اینکه مشکل آب به طور جدی در کل کشور وجود دارد و در حال حاضر کره زمین روبه گرم شدن است، تصریح کرد: با مدیریت آب و افزایش بهره‌وری آن می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رسالت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایجاد نشاط و پویایی در سطح جامعه کارگری و تولید است، تصریح کرد: در این راستا نزدیک به 100 مجموعه ورزشی در کل کشور داریم که نه تنها کارگران بلکه عموم جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: در حوزه سیاست‌های اشتغال ما 2 نوع اشتغال را نگاه می‌کنیم یکی در سایه برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و طرح‌های سرمایه‌بر بزرگ که به عنوان بازوهای اقتصادی عمل می‌کنند

ربیعی خاطرنشان کرد: شعار اشتغال بزرگ در بنگاه‌های کوچک را دنبال می‌کنیم و معتقد هستیم که در مشاغل خرد و صنایع میانی قدرت ایجاد شغل بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه در صنعت مشاغل خانگی در حال سرمایه‌گذاری هستیم و تفاهم‌نامه‌هایی را با میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی منعقد کرده‌ایم، تصریح کرد: خوشبختانه طرح جدیدی را با عنوان تکاپو برای مشاغل خرد در دست اقدام داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سیاست دولت بر حمایت از تعاونی‌ها و گسترش آنها قرار دارد، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید حدود 2 برابر تعاونی‌ها افزایش پیدا کرده است و تنها برخی از تعاونی‌ها که دیگر ماهیت و فلسفه وجودی آنها از بین رفته منحل شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار