در آستانه سال تحصیلی جدید؛

۸ هزار کلاس درس در اصفهان بهسازی شد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان اصفهان از بهسازی حدود یکهزار مدرسه و ۸ هزار کلاس در مناطق روستایی و شهری این استان برای سال تحصیلی جدید خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹ 14 September 2024
به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر، مصطفی درستکار با بیان اینکه طرح شهید عجمیان یکی از افتخارات دولت شهید رئیسی بوده که تعلیم، شاداب‌سازی و بهسازی مدارس در آن تدوین شده است، اظهار داشت: نیروهای جهادی می‌توانند یاری‌رسان باشند و بهترین اقدام تشکیل گروه‌های جهادی عمرانی، آموزشی و ورزشی است.
 
وی با بیان اینکه با اجرای طرح شهید عجمیان حدود یک هزار مدرسه بهسازی شده است، افزود: با اجرای این طرح تاکنون هشت هزار کلاس در مناطق روستایی و شهری استان اصفهان برای سال تحصیلی جدید بهسازی و شاداب‌سازی شد.
 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مختلط بودن مدارس روستایی در استان اصفهان تصریح کرد: هیچ فردی با چنین موضوعات موافقت ندارد، اما چنانچه در مدارس با تعداد اندک دانش‌آموز مواجه باشیم، آخرین راه‌حل اجرای این برنامه است.
 
درستکار ادامه داد: بعضی از روستاهای مجاور و نزدیک که تعداد دانش‌آموزان آن‌ها بیشتر باشد می‌توانیم مدارس را به‌صورت تفکیک دخترانه و پسرانه مورد بهره‌وری قرار دارد، اما این موضوع تعامل و همکاری اهالی هر دو روستا، شورا و دهیاری را می‌طلبد؛ شوراها برای ارتباط با مدیران سطح استان می‌تواند در جهت آشنایی و جذب افراد داوطلب به آموزش و پرورش کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار