کد خبر: ۳۰۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 03 October 2016

تابناک / محمدرضا میرحیدری امشب در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و تبریک هفته ناجا اظهار کرد: زیرساخت‌های کلانشهر رشت هیچ تناسبی با جمعیت و ظرفیتی که برای پذیرش میلیون‌ها نفر گردشگر در طول سال برای ارائه خدمات دارد، نیست.

محمدرضا میرحیدری افزود: کاستی‌ها بار سنگینی بر دوش مردم تحمیل می‌کند و مطمئناً این موضوع از گذشته‌ها به میراث رسیده است.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه وضعیت فعلی شهر رشت به عنوان مرکز گیلان ناگوار است، افزود: پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم سهم عظیمی از کاستی‌ها را دارد تحمل می‌کند.

وی گفت: در حوزه انتظامی و ترافیکی و امنیتی کار همکاران ما در پلیس به دلیل وجود کاستی‌ها در زیرساخت‌ها بسیار افزوده شده است.

میرحیدری با اشاره به اینکه نسبت به مردم بزرگوار استان احساس شرمندگی داریم، خاطرنشان کرد: از اعضای شورا می‌خواهیم درباره وضعیت فعلی شهر رشت به اولویت‌ها توجه کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌های مدیریت شهری به لحاظ حق و حقوق مردم و توجه به مواردی که بیشتر به دوش مردم سنگینی می‌کند مورد توجه اعضای شورا قرار گیرد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: قصد نداریم تلاش شهردار و دیگر افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند را زیرسؤال ببریم و نادیده بگیریم اما با توجه به انجام اتفاق‌های خوب در زمینه توسعه شهری رشت، آیا به همان نسبت در تبادل و انجام طرح‌ها نیازهای مردم پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه نارضایتی‌ها از وضعیت فعلی مدام در نشست‌های مختلف به پلیس منعکس می‌شود، اضافه کرد: این نارضایتی‌ها از جانب مردم، دستگاه‌های دولتی و کارکنان ناجا بسیار به گوش می‌رسد.

میرحیدری افزود: در اقدام‌های شهری تمام جوانب در نظر گرفته شود و مردم گیلان بسیار صبور هستند و اگر اقدام‌های شهری در استان‌های دیگر اتفاق می‌افتاد مردم عکس‌العمل نشان می‌دادند.

وی صبوری مردم را به خاطر علاقه آنها به نظام عنوان کرد و متذکر شد: مردم مجبور به تحمل ترافیک‌های طولانی مدت هستند‌.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخی از غلط کاری‌ها و ندانم‌کاری‌ها بر حجم مشکلات افزوده است، خاطرنشان کرد: باید در اقدام‌های شهری توجه بیشتری صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار