سرهنگ هرمز عشقی گفت: سارق عابر بانک 31 ساله با استفاده از غفلت شهروندان به سرقت کارت های بانکی پرداخته و در ادامه با استفاده از سهل انگاری مال باخته و همراه بودن رمز بانکی در کنار کارت اقدام به برداشت وجوه از حساب می کرد
کد خبر: ۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 02 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سرهنگ هرمز عشقی گفت: سارق عابر بانک 31 ساله با استفاده از غفلت شهروندان به سرقت کارت های بانکی پرداخته و در ادامه با استفاده از سهل انگاری مال باخته و همراه بودن رمز بانکی در کنار کارت اقدام به برداشت وجوه از حساب می کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد از همراه نمودن رمز عابر بانک در کنار کارت بانکی خود داری نمایند و همچنین در صورت مفقودی کارت های بانکی مراتب را بلافاصله به بانک مربوطه اطلاع دهند تا امکان سوء استفاده میسر نشود.

*دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو

فرمانده انتظامی انزلی در ادامه از دستگیری سارق با سابقه بیش از 13 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و مواد مخدر خبر داد.

به گفته وی این سارق حرفه ای 42 ساله با 14 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بندرانزلی ،رشت و رضوانشهر توسط عوامل پلیس آگاهی بندرانزلی دستگیر شد.

وی افزود: این سارق حرفه ای معتاد به ماده مخدر شیشه اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو و نیز لاستیک خودروهای فاقد سیستم دزدگیر می کرد.

سرهنگ عشقی به مردم توصیه کرد خودروهای خود را به سیستم دزدگیر مجهز نمایند و از رها نمودن خودرو با شیشه پایین و در قفل نشده خودداری کنید.

*دستگیری کلاهبردار در بندرانزلی

فرمانده انتظامی انزلی همچنین از دستگیری یک کلاهبردار مدعی انتقال افراد به خارج از کشور خبر داد .

به گفته وی ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی با دادن وعده کذب انتقال افراد به خارج از کشور جهت تحصیل اقدام به اخذ وجوه میلیونی(60 میلیون) از مالباختگان می نماید، بلافاصله موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از تحقیقات پلیسی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی، فردی به هویت 44 ساله دارای تابعیت اروپایی را دستگیر کردند.

سرهنگ عشقی بیان یاداور شد: این کلاه بردار در طول سال فقط سه ماه در کشور حضور داشته و با دادن وعده انتقال مالباختگان به خارج از کشور اقدام به اخذ وجوه از آنان می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندانزلی با بیان اینکه خروج غیر قانونی از کشور و قاچاق انسان جرم بوده از شهروندان خواست در صورت تمایل به مسافرت خارج از کشور از مبادی قانونی اقدام و با اخذ گذرنامه و روادید، سفری ایمن را برای خود تضمین کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار