کد خبر: ۲۹۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 19 September 2016
تابناک / فرماندار رودبار: تمهیدات ترافیکی لازم برای تعطیلات عید غدیر خم و پایان تابستان در این شهرستان اندیشیده شده است.

سیداسماعیل میرغضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در رودبار اظهار داشت: تمام مسافران و گردشگرانی که از سمت رودبار وارد گیلان می‌شوند با استقبال، همراهی و مشایعت مردم و مسئولان این شهرستان از استان خارج می‌شوند.

وی با اشاره به ساخت باقیمانده آزاد راه رشت-قزوین که در ایام تعطیلات موجب ترافیک و معطلی مسافران و مردم می‌شود، مطرح کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس، پیمانکار و مجری پروژه به‌عمل آمده است تا با کمترین دغدغه و معطلی آمد و شد صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: به دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز تأکید شده است که آمادگی لازم را جهت ارائه خدمت به مسافران و گردشگران در صورت بروز هر مشکل داشته باشند.

میرغضنفری خاطرنشان کرد: تمام مدیران عضو شورای هماهنگی ترافیک و عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار در این ایام باید در شهرستان حضور داشته باشند و مهیای خدمت باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار تأکید کرد: بیمارستان‌های ولی عصر(عج) رودبار، 31 خرداد منجیل و سلامت رستم آباد و داروخانه‌ها، اورژانس و هلال احمر با تمام تجهیزات و امکانات باید در خدمت مسافران باشند.

فرماندار شهرستان رودبار همچنین با اشاره به وجود بازار 11 کیلومتری عرضه زیتون، فرآورده‌ها و دیگر محصولات و کالاها، عدم افزایش قیمت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: با هرگونه تخلفی در این زمینه به‌شدت برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار