کد خبر: ۲۷۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 16 August 2016
تابناک - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، میزبان تیم فوتبال خیبر خرم آباد است .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه گفت : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در هفته سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس این مسابقه ، عصر روز جمعه هفته جاری 29 مرداد ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار می شود و تیم سپیدرود در این دیدار میزبان است .

وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار خانگی ، با حمایت طرفداران خود و با انجام یک بازی تماشاگرپسند ، برابر تیم خیبر خرم آباد به برتری برسد تا به سومین پیروزی متوالی خود در این دوره از رقابتها دست یابد .

وی ادامه داد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو دیدار قبلی خود در رقابتهای لیگ دسته اول کشور ، به ترتیب برابر تیمهای فوتبال بادران تهران و فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافته بود .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدورد رشت بیان کرد : تیم فوتبال سپیدود رشت با این دو پیروزی ، جزء تیمهای صدرنشین است و اگر بتواند برابر تیم خیبر خرم آباد نیز به برتری برسد ، همچنان در صدر جدول رقابتهای جام آزادگان باقی خواهد ماند .
رادنی دیدار خاطرنشان کرد : هم اکنون تیمهای فوتبال گل گهر سیرجان ، خونه به خونه بابل ، سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم با کسب شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های اول تا چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان ) ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار