کد خبر: ۲۵۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 07 July 2016
تابناک / رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان اردوی تیم ملی وزنه برداری در کلاچای را مطلوب توصیف کرد و گفت : رکورد های خوبی در این اردو چابجا شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی مرادی شب پنجشنبه در مراسم پایانی آخرین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری کشورمان در شهر کلاچای استان گیلان در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : با وجود اینکه مراحل تمرینی و رکوردگیری از آن استانداردهای لازم برخوردار نبود اما تمرینات به نحو شایسته ای از سوی قهرمانان انجام و رکوردهای خوبی جابجا شد.

وی افزود :حال با توجه به رکوردهایی که از سوی قهرمانان جا به جا شده ، شورای عالی فنی متعاقبا بر اساس گزارشی که از سوی سرمربی تیم ملی ارائه خواهد شد نسبت به برنامه های بعدی که از جمله اعزام نفرات شایسته به المپیک خواهد بود اقدام و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ادامه داد : یکی از مهم ترین مسائلی که برای همه ما حایز اهمیت است این است که ورزشکاران و قهرمانان ما در المپیک پاک حضور داشته باشند .
مرادی افزود : در همین روزهای گذشته آزمایش های کنترل دوپینگ از ورزشکاران انجام گرفت و مراحل بسیاری در این زمینه با جدیت پیگیری می شود.
وی بیان کرد : تعدادی از کشورهای صاحب نام این رشته یک سری مشکلات در زمینه دوپینگ دارند.
رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان افزود : امیدواریم ورزشکاران بتوانند با شایستگی و توانمندی هر چه بهتر در المپیک حضور یافته و دل ملت ایران را شاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار