معاون جهاد کشاورزی گیلان خبر داد :
،حبیب جهانساز با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌ها در گیلان، اظهار داشت: 85 هزار تن کود در استان تامین شده که از عمده نهاده‌ها در استان است
کد خبر: ۲۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،حبیب جهانساز با اشاره به آخرین وضعیت توزیع نهاده‌ها در گیلان، اظهار داشت: 85 هزار تن کود در استان تامین شده که از عمده نهاده‌ها در استان است.

وی با بیان 23 هزار تن کود هم‌اکنون در انبار موجود است، افزود: مابقی این کودها توسط شرکت‌های کارگزار و پخش کننده کود بین کشاورزان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه امسال روند توزیع کود بین کشاورزان تسهیل شده است، گفت: کشاورزان می‌توانند بدون  دریافت حواله از مراکز مجاز نهاده‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

جهانساز تصریح کرد: کشاورزان گیلانی برای دریافت سم مورد نیاز می‌توانند به کارگزاران و فروشگاه‌های مجاز تامین کننده این نهاده‌ها مراجعه کنند و با انجام مشاوره با کارشناسان حاضر در این مراکز به تهیه سم مورد نیاز مزارع خود اقدام کنند.

وی از توزیع 150 تن بذر اصلاح شده برنج بین کشاورزان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: گیلان 238 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
با سلام
ما کارخانه کود مستقر در ایران و ما تولید کود آهن بیولوژیک (RNA) به عنوان بهترین در منطقه است . اگر محصول ما در آینده نزدیک نیاز دارید ، لطفا برای تماس با ما دریغ نکنید. ما همیشه آماده خدمت به شما هستیم.
ما به دنبال فروش محصول هستیم.
با احترام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار