احداث باغ قرآنی در اردبیل + تصاویر

شهردار اردبیل از احداث باغ قرآنی در شهر اردبیل با حال و هوای معنوی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 07 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در جریان بازدید از روند اجرای پروژه‌های منطقه دو شهرداری اردبیل اظهار کرد: این باغ با تملک زمینی به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع در خیابان خیرین در اردبیل اجرا می‌شود تا دراین مجموعه بتوان طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را با محوریت معنوی و قرآنی به انجام رساند.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث این باغ در روزهای آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم در کمترین زمان فصل کاری بتوانیم این پروژه را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

شهردار اردبیل از احداث باغ قرآنی در شهر اردبیل با حال و هوای معنوی خبر داد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه در منطقه دو شهرداری اردبیل کارهای عمرانی به ویژه آسفالت‌ریزی، پازل‌کاری، مرمت و اصلاح و همچنین بازگشایی‌ها با قوت و قدرت ادامه دارد، افزود: ما موفق شدیم از ابتدای امسال با تولید 35 هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهر اردبیل نسبت به توزیع و عملیات آسفالت‌ریزی باکیفیت مناسب اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات و حرکت‌های روبنایی ما کارهای زیربنایی را نیز فارغ از کارهای عادی و روزمره در دستور کار قرار دادیم و تمام تلاش‌ها و پیگیری‌ها بر این است تا بتوانیم زمینه جلب رضایت هموطنانمان را فراهم کنیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: در منطقه دو شهرداری اردبیل سرعت اجرای پروژه‌ها مطلوب به نظر می‌رسد و شهرداری تلاشش را انجام می‌دهد تا در این منطقه نیز با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی زمینه و بستر احداث مراکز ورزشی و تفریحات سالم را برای هموطنانمان فراهم کنیم.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: بدون اینکه تغییری در کاربری‌های فضای سبز اتفاق بیفتد، ما به دنبال تقویت و توسعه ورزش همگانی و فعالیت‌های ثمربخشی برای هموطنانمان در ارتقای سلامتی‌شان هستیم و امیدواریم در مطلوب‌ترین شرایط این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه و دقت‌نظر قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار