کد خبر: ۲۳۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 16 May 2016
تابناک گیلان - با صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، طرفداران این تیم در خیابان های رشت جشن و پایکوبی براه انداختند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران عصر یکشنبه در هفته پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند .
در جریان این مسابقه که در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب عنوان نخست گروه خود ، به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند .
به همین دلیل طرفداران و تماشاگران تیم فوتبال سپیدرود رشت شامگاه یکشنبه و پس از اتمام این مسابقه و هنگام خروج از ورزشگاه شهید عضدی رشت جشن صعود به رقابت های لیگ دسته اول براه انداختند .
این طرفداران با در دست داشتن پرچم های باشگاه سپیدرود در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید عضدی رشت تجمع کردند و با تشویق تیم سپیدرود ، صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول را جشن گرفتند .
رانندگانی که در این خیابانها در رفت و آمد بودند نیز با به صدا درآرودن بوق خودروی خود در این جشن شرکت کردند تا آنان نیز در خوشحالی و جشن این صعود سهمی داشته باشند .
البته حضور ماموران نیروی انتظامی نیز چشمگیر بود تا این جشن و شادی مشکلی برای سایر عابران و همچنین مغازه داران خیایان های اطراف ورزشگاه شهید عضدی رشت ایجاد نکند اما طرفداران تیم سپیدرود نیز با رعایت این اصول فقط به جشن و پایکوبی خود می پرداختند .
حضور حدود 15 هزار تماشاگر در خیابان های منتهی به ورزشگاه شهید عضدی رشت و خوشحالی آنان بابت صعود تیم سپیدرود به لیگ دسته اول ، باعث شد تا ترافیک شدیدی نیز در این خیابان ها ایجاد شود که البته ماموران راهنمایی و رانندگی حاضر در این مسیرها سعی در کاهش این ترافیک داشتند .
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، 12 تیم حضور داشتند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با پیروزی برابر بادران تهران ، با کسب 20 امتیاز در مکان نخست گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت و جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان را کسب کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار