کد خبر: ۲۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 09 May 2016
در ادامه رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ دسته دوم كشور، تيم سپيدرود رشت برابر نفت و گاز گچساران پيروز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مسابقه كه عصر يكشنبه برگزار شد تيم فوتبال سپيدرود رشت موفق شد در يك ديدار حساس با نتيجه دو بر يك برابر تيم فوتبال نفت و گاز گچساران به برتري دست يابد .
اين مسابقه از هفته چهارم دور برگشت مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور ، در ورزشگاه شهيد عضدي شهر رشت و در حضور بيش از هشت هزار تماشاگر برگزار شد .
اين ديدار براي هر دو تيم از اهميت ويژه اي برخوردار بود چون تيم پيروز مي توانست براي صعود به ليگ دسته اول اميدوارتر باشد كه در نهايت تيم فوتبال سپيدرود رشت به پيروزي رسيد .
با توجه به اين امر ، تيم سپيدرود رشت از ابتداي اين ديدار و با حمايت طرفدارانش بر بازي تسلط كاملي داشت و در دقيقه سوم توسط سهيل حق شناس به گل برتري دست يافت تا يك ديدار طوفاني را آغاز كند .
در دقيقه هفتم نيز تيم فوتبال سپيدورد رشت صاحب يك ضربه پنالتي شد كه اين ضربه را ميعاد يزداني بازيكن اين تيم از دست داد اما همين بازيكن در دقيقه 21 موفق شد دومين گل تيم سپيدرود را به ثمر برساند تا خيال هواداران از پيروزي در اين ديدار راحت تر باشد .
در نيمه دوم نيز هر دو تيم صاحب فرصت گلزني شدند اما اين تيم نفت و گاز گچساران بود كه به گل دست يافت و رضا قيالي بازيكن اين تيم در دقيقه 88 و از روي نقطه پنالتي تنها گل تيمش را به ثمر رساند تا در نهايت اين بازي با نتيجه دو بر يك به سود تيم سپيدرود خاتمه يابد .
قضاوت اين ديدار را وحيد كاظمي با كمك هاي علي اكبر عظيم پور و ايوب غلامزاده بر عهده داشتند كه در جريان اين بازي بهزاد داوودي ، علي كرمي ، محسن يكه دوست و مجتبي فرهادي از تيم نفت و گاز گچساران ، افشين عشوري زاد و سيد محمد حسيني از تيم سپيدرود رشت كارت زرد دريافت كردند .
با توجه به ديدارهاي برگزار شده و فقط يك هفته مانده به پايان اين مسابقات ، تيم فوتبال سپيدرود رشت با كسب 17 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به تيم بادران تهران در مكان دوم جدول رده بندي گروه خود قرار گرفت و تيم نفت و گاز گچساران نيز با كسب 15 امتياز در رتبه سوم قرار دارد .
تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و نفت و گاز گچساران در مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم كشور در گروه دوم، با تيم هاي فوتبال كاراي شيراز، كيميا فرآيند تهران، بادران تهران و شهرداري بندرعباس هم گروه هستند .
مرحله نهايي رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ دسته دوم كشور با حضور 12 تيم در دو گروه برگزار مي شود كه تيم هاي حاضر به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت تيم برتر هر گروه ، به رقابت هاي ليگ دسته اول كشور صعود مي كند و برنده تيم هاي دوم نيز جواز حضور در رقابت هاي ليگ دسته اول را دريافت مي كند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار