کد خبر: ۲۱۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 April 2016
تابناک گیلان - اواخر وقت امروز و فردا سه‌شنبه، افزایش قابل توجه دما در سواحل خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب ارتفاعات البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان، رشد ابرهای همرفتی و وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

اواخر وقت امروز و فردا افزایش قابل توجه دما در سواحل خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.‌

اوایل وقت روز چهارشنبه به تدریج موج بارشی از شمال غرب کشور وارد خواهد شد، بارش‌ها ابتدا در شمال غرب و به تدریج روز پنج‌شنبه بخش‌های غرب، شمال غرب  و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد.

آسمان تهران روز آینده صاف در بعدازظهر افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده با رعد و برق و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود ضمن آنکه روز چهارشنبه آسمان تهران نیمه ابری اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق در برخی ساعات خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دمای هوا فردا در استان تهران 29 و 19 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان‌های هرمزگان و قم با دمای 35 درجه بالای صفر و استان خوزستان با دمای 41 درجه بالای صفر، گرم‌ترین استان‌های کشور و چهارمحال و بختیاری با دمای 1 درجه زیر صفر، سردترین استان‌‌ کشور خواهد بود.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی از اینجا مشاهده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار