کد خبر: ۲۱۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 23 April 2016
تابناک گیلان - سخنگوي شهرداري كلانشهر رشت گفت: 58 نقطه در كلانشهر رشت براي فعاليت هاي تبليغاتي نامزدها در دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي آماده شده است.

عليرضا حسني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد 15 مكان در محدوده منطقه يك، 13 نقطه در محدوده منطقه دو ، در محدوده مناطق سه، چهار و پنج به ترتيب 12، 11 و هفت مكان در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين كه در هر نقطه 20 متر فضاي تبليغاتي در نظر گرفته شده، اظهار كرد: شهرداري كلانشهر رشت به منظور حفظ سيماي شهري و جلوگيري از آلودگي هاي بصري و نظم بخشي به فعاليت هاي انتخاباتي، نسبت به آماده سازي اين مكان ها اقدام كرده است.

حسني خاطر نشان كرد: از نامزدهاي دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در كلانشهر رشت مي خواهيم تا با استفاده از فضاهاي آماده شده و عدم نصب پوستر در ساير مكان ها، شهرداري رشت و شهر خود را در برخورداري از فضايي زيبا و با شور انتخاباتي ياري دهند.
تبليغات نامزدهاي دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از پنجشنبه هفته گذشته، در دو حوزه انتخابيه رشت و رودبار آغاز شد.
در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد، 10 نماينده به خانه ملت راه يافتند و تكليف دو نماينده شهرستان رشت و يك نماينده شهرستان رودبار، دهم ارديبهشت ماه جاري مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار