کد خبر: ۲۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 22 April 2016
تابناک گیلان - رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: پارک توحید گلسار رشت به عنوان پارک بدون دخانیات معرفی می‌شود.

فاطمه شیرزاد با اشاره به هفته سلامت اظهار کرد: هر ساله اول تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های متعددی با همکاری حوزه معاونت سلامت شهرداری و مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌ها را معرفی پارک توحید در منطقه گلسار رشت به عنوان پارک بدون دخانیات عنوان کرد و گفت: کاهش سن مصرف دخانیات زنگ خطر جدی برای مسئولان است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه زنان و دختران جامعه به مصرف دخانیات تمایل زیادی یافته‌اند، تصریح کرد: وجود قلیان‌سراهای متعدد در رشت نگران‌کننده است.

وی اضافه کرد: در بیشتر فروشگاه‌ها لوازم و وسایل مورد نیاز قلیان وجود دارد و مسئولان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

شیرزاد از معرفی پارک توحید رشت به عنوان پارک بدون دخانیات در روز هفتم اردیبهشت ماه جاری خبر داد و یادآور شد: مراسم معرفی پارک بدون دخانیات با حضور مسئولان در این روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پارک مذکور تابلوهای هشداردهنده مضرات استعمال دخانیات نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام‌ها کافی نیست و باید مراکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی برای تحقق عنوان بدون دخانیات در پارک‌های شهر رشت وارد عمل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پارک مفاخر رشت نیز به عنوان پارک بدون دخانیات معرفی شده بود، تصریح کرد: هنوز نیز شاهد مصرف دخانیات توسط افراد در این پارک هستیم.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری و جدیت مسئولان به‌زودی شاهد کاهش مصرف دخانیات در جامعه و گرایش جوانان به طرف ورزش باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار