کد خبر: ۲۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 18 April 2016
تابناک گیلان - شهردار رودسر از اختصاص چهار ميليارد ريال اعتبار در سالجاري براي پروژه مهم و حياتي صيدر محله اين شهر خبر داد.

خداداد قنبر زاده روز يكشنبه در جريان بازديد از روند اجرايي اين طرح در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اعتبار ساخت اين پروژه را را كه شامل تعريض پل صيدر محله است از محل تملك دارايي ها ذكر كرد و گفت : در اين طرح حدود 10 ميليارد ريال براي رفت و برگشت اين پروژه اختصاص داده شده است كه بقيه اعتبار ساخت آن از محل منابع داخلي تامين خواهد شد.
وي اجراي اين پروژه را از ضروريات منطقه عنوان كرد و افزود : اين منطقه از محلات قديمي و از مناطق پرتردد شهر محسوب مي شود و همين امر حساسيت كار را دو چندان مي كند.
وي در ادامه از آماده سازي و تكميل پاركهاي كودك و ورزشي در خيابان گلستان و سعدي اين شهر خبر داد و اظهار كرد : بهره برداري از اين دو طرح طي روزهاي آينده آغاز مي شود كه با تحقق اين طرح ها ميزان توسعه فضاي تفريحي به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد .
شهردار رودسر همچنين از راه اندازي دو كارگاه توليدي بلوك با رويكرد اقتصاد مقاومني در محل كشتارگاه صنعتي سابق خبر داد و گفت : اين امر مي تواند به فرايند خودكفايي شهرداري در توليد بلوك كمك شاياني بكند.
فنبر زاده همچنين به محصور كردن پارك بانوان اين شهر اشاره كرد و افزود : در صورت مشاركت بانوان ورزشكار در اين امر شهرداري اين آمادگي را دارد نسبت به واگذاري آن اقدام نمايد .
وي نصب تيرهاي برق ، سيستم هاي روشنايي ،كابل كشي خيابان شهيد جنيدي و خيابان ساحل و نيز نرده كشي و سيتمهاي روشنايي نبش سرپل شرقي ،طراحي و جانمايي تابلو پارك ملت با طرح جديد چلييوم براي اولين بار در شهر را از اقداماتي ذكر كرد كه در طي فروردين ماه جاري در اين شهر اجرايي و عملياتي شده است.
شهردار رودسر ساخت و تكميل استخر شهر رودسر را يكي از نيازهاي مهم اين شهر برشمرد و بيان كرد : پيمانكار پروژه مكلف است اين پروژه را در 16 ماه كاري آماده و تحويل شهرداري نمايد در غير اين صورت برابر ضوابط مالي شهرداري مي تواند نسبت به استرداد آن و واگذاري آن به پيمانكار ديگر اقدام نمايد.
وي در خاتمه از اجرايي شدن طرح هايي همچون آسفالت گسكر محله به رامدشت و محدوده آبكنار و نيز ادامه برق رساني صنعت سراي گسكر محله به سمت پايانه مسافربري منتهي اليه شرق اين شهر و همچنين فرش موزاييك ميدان معلم در روزهاي آينده خبر داد.
شهر رودسر حدود 50 هزار نفر جمعيت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار