فرمانده پلیس راه گیلان:
شب گذشته واژگونی یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان‌های این استان به دلیل تخطی موجب مرگ یک نفر شد.
کد خبر: ۲۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 08 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به اینکه اکنون تمام راه‌های ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: امروز مه صبحگاهی برقرار بود و با توجه به اینکه در روزهای بعد نیز احتمال مه صبحگاهی در گیلان وجود دارد رانندگان باید با دقت زیاد در این شرایط رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید بر اساس سیستم دید خود در شرایط مه‌آلودگی رانندگی کنند، تصریح کرد: رانندگان باید در چنین شرایطی چراغ‌های خودروی خود را روشن کنند تا عابران پیاده متوجه شوند.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت و سبقت غیرمجاز را از عوامل حادثه‌ساز عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل مهم وقوع تصادفات واژگونی خودروها ناشی از سرعت غیرمجاز است که برخی از رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کنند و دچار حادثه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته واژگونی یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان‌های این استان به دلیل تخطی موجب مرگ یک نفر شد.

رستگار رعایت مقررات رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگان در نقاط خلوت بر سرعت خود می‌افزایند در حالی که سرعت زیاد موجب واژگونی خودرو می‌شود و حادثه‌آفرین است.

وی رانندگی با سرعت مطمئنه در شب را نیز مهم دانست و متذکر شد: خلوتی خیابان‌ها در شب دلیلی بر تخطی از قوانین رانندگی نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار