مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي:

از ترافیک روان راه‌ها در خراسان رضوی تا استفاده ۲۴۳ هزار مسافر از ناوگان حمل ونقل عمومي

درحالیکه امروز ترافیک در همه محورهای خراسان رضوی روان است، مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي از آمدن بیش از ۲۴۳ هزار زائر ومسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي به خراسان رضوي خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 21 March 2016
جواد وحدتي فرد افزود: طی پنج روز ابتدایی طرح نوروزی یعنی از روز 25 تا پايان روز 29 اسفندماه 1394، در مجموع243 هزار و 605زائر و مسافر با 11 هزار و 545 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به استان خراسان رضوی وارد شده اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، 203 هزار و پنج نفر با نه هزار و 611 وسیله نقلیه به مشهد مقدس سفر کرده اند.
 
مدير کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت 219 هزار و 371 مسافر با 11 هزار و 203 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از استان خراسان رضوی خارج شده اند که از این تعداد 182 هزار و 809 نفر با نه هزار و 336 وسیله نقلیه میزان خروجی از مشهد بوده است.
 
وی افزود: همچنین طی این مدت دو میلیون و477 هزار و 20 مسافر و زائر با 619 هزار و 255 وسیله ی نقلیه شخصی به خراسان رضوی سفر کردند که از این تعداد یک میلیون 536 هزار و 560 نفر عازم مشهد مقدس شده اند.

ترافیک روان در راه‌های خراسان رضوی

همچنین معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان است.
علی زائرزاده افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های این استان مشاهده نمی شود و وضع تردد عادی است.

 وی ادامه داد: امروز حجم تردد در محورهای خراسان رضوی نسبت به دیروز کاهش یافته است.

معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارشی در هیچ یک از جاده های خراسان رضوی، مشاهدهدنمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار