سعید علیپور افزود : بر این اساس ، سجاد باقری نژاد، سیدمحمدرضا قریشی و فاضل سنجی از استان گیلان به اردوی تیم ملی مشتزنی جوانان ایران دعوت شدند
کد خبر: ۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : از سوی فدراسیون مشتزنی ایران ، 40 مشتزن زبده رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، سه مشتزن گیلانی هستند .

سعید علیپور افزود : بر این اساس ، سجاد باقری نژاد، سیدمحمدرضا قریشی و فاضل سنجی از استان گیلان به اردوی تیم ملی مشتزنی جوانان ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این سه مشتزن شایسته گیلانی به همراه 37 مشتزن از دیگر استان های کشور باید از روز 21 فروردین ماه زیر نظر کادرفنی در تهران تمرین کنند.

وی ادامه داد : تیم ملی مشتزنی جوانان ایران خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی و جهانی که طی سال جاری برگزار خواهد شد ، آماده می شوند.

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد : امیدواریم که سجاد باقری نژاد، سیدمحمدرضا قریشی و فاضل سنجی سه مشتزن شایسته گیلانی با درخشش در اردو به عضویت تیم ملی مشتزنی جوانان ایران درآیند تا این تیم را در رقابت های برون مرزی همراهی کنند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار