فرمانده پلیس راه گیلان:
اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و هیچ محدودیت و مشکل ترافیکی وجود ندارد و ترافیک به صورت عادی جریان دارد.
کد خبر: ۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 07 April 2015
مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و هیچ محدودیت و مشکل ترافیکی وجود ندارد و ترافیک به صورت عادی جریان دارد.

وی با بیان اینکه تمام رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی قوانین رانندگی در جاده‌ها برانند، تصریح کرد: برابر ماده چهار قانون ایمنی راه؛ تردد و توقف و عبور در آزادراه ممنوع است و تنها برای افراد مسئول با شرایط خاص اجازه این کار داده می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان طول آزاد راه از امامزاده هاشم تا رودبار و منجیل را کمتر از 50 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در این آزادراه شاهد چندین فقره تصادف با عابران پیاده بودیم و روز گذشته نیز یک عابر پیاده جان خود را به همین دلیل از دست داد.

وی با تاکید بر اینکه عبور عابران پیاده از آزادراه به هر دلیلی ممنوع است، متذکر شد: برای عبور از آزادراه باید از زیرگذر استفاده شود و حریم آزاد راه‌ها باید خالی باشد حتی در هنگام تصادف خودروها باید آزادراه خالی باشد.

رستگار توجه عابران پیاده به محل‌های تردد را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آزادراه‌ها جای تردد عابران پیاده نیست و در هنگام وقوع حادثه مقصر شناخته می‌شوند.

وی در ادامه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز را به رانندگان گوشزد کرد و متذکر شد: هر گونه سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها حادثه‌آفرین است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار