کد خبر: ۱۷۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 10 February 2016
تابناک: به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور به همت شرکت گلستان با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

احمد گرامی رئیس کل  شرکت گلستان در این مراسم گفت: این انبار بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور جهت نگهداری کالاهای مواد غذایی با ارسال این مواد به تمامی استان ها است.

وی افزود: کمتر خانواده ای است که نام گلستان را نشنیده باشد و هدف از افتتاح این انبار سهل و راحت رساندن کالا به هموطنان است.

گرامی تصریح کرد: امروز در مجموعه گلستان بیش از پنج هزار نفر مشغول به فعالیت هستند و ما در شرایطی این خدمت را به هموطنان ارائه می کنیم که در دوران سخت تحریم  را سپری کرده ایم .

وی در ادامه افزود: انشالله در دوران پسا تحریم نوید قرار دادهای بزرگ را در جامعه خواهیم شنید.

این مدیر موفق صنعتی کشور بیان داشت:  اولین فروشگاه شهر هفت تخفیف را بعد از تهران در رشت افتتاح کردیم که بتوانیم در تهیه و رساندن کالا با کاهش حداکثری هزینه به دست مصرف کننده برسانیم.

وی در پایان از دکتر نجفی استاندار گیلان  و مسئولان صنایع استان به جهت حمایت‌های موثر تقدیر و تشکر کرد.

علی منتظری ریاست صنعت معدن و تجارت استان گیلان از خانواده گرامی تقدیر و تشکر ویژه کرد و جهت سرمایه گذاری مجدد در گیلان از آنان دعوت ویژه نمود.

وی در ادامه افزود: دولت در بازرگانی با بهبود تولید در کارخانه ها و باز آورد مفید برای کارهای تولیدی، در بخش صنعت اقدام کرده است.

منتظری بیان داشت: در کل گیلان نمونه‌های 100 هزار واحد صنفی داریم و این نمونه ای بسیار گسترده است.

وی افزود: همگام با دولت حرکت کردن موجب پیشرفت هر چه بیشتر کارخانجات تولیدی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: گیلان با ظرفیت  موجود و حمایت مسئولان استان توان  جذب این چنین طرح و برنامه های کشوری را دارا است.

علی اصغر توفیق، معاون پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز افزود: ما هم اکنون در جشن انقلاب اسلامی هستیم و این ایام بسیار بزرگ و گرامی است و این افتتاحیه ها که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود به دلیل حفظ حرمت بنیانگذار نظام است.

وی افزود: این انبار یکی از اماکن نو با تکنولوژی‌های پیشرفته است که با هزینه بسیار کم اجناس مورد نظر قابل تهیه است.

توفیقی بیان داشت: در بخش توزیع و پخش کالاها، اجناس گران تر به مردم عرضه شده است که با وجود چنین انبارهای پیشرفته ای می توان هزینه پخش و توزیع را کاهش داد.

توفیقی در ادامه از وجود استاندار نمونه گیلان که در زمینه اقتصادی قدم‌های مثبتی برداشته است، مایه افتخار و غرور استان دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار