کد خبر: ۱۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 24 January 2016
تابناک گیلان: استاندار گیلان با اشاره به توفیق دولت تدبیر و امید در لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران گفت: ما مسئولان، موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستیم و از طرح های مربوط به صنعت و کشاورزی در منطقه، استقبال می کنیم.

به گزارش تابناک گیلان از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه کشت و صنعت افشره گلدشت در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر بیان داشت: موفقیت دولت تدبیر و امید در بحث برجام، باعث موفقیت کشور در موضوعات مختلف خواهد شد .

وی ادامه داد: این امر، راهگشای کارهای بزرگتری برای منطقه و کشور را فراهم خواهد کرد حال آنکه پیش از این، دنیا علیه ایران هماهنگ شده بود تا ما را در عرصه بین المللی به چالش بکشند.
استاندار گیلان افزود: خوشبختانه با تدبیر، نه تنها فعالیت های هسته ای ایران متوقف نشد بلکه تداوم و استمرار پیدا کرد و به دنبال آن، شش قطعنامه شورای امنیت و 12 قطعنامه آژانس به طور یکجا حذف شدند که کاری بی نظیر در دنیا بوده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام با هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و سیاست منسجم و هدفمند دولت و دستگاه فعال دیپلماسی و ایثار و مقاومت مردم، به حق هسته ای خود دست یافت و این حق، امروز لحاظ شده است.

استاندار گیلان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز اتفاق بزرگی که در رحیم آباد و شهرستان رودسر رخ می دهد، اتفاق مبارک و ارزشمندی است، اظهار کرد: طرح های وسیعی در بحث مربوط به صنعت و کشاورزی در منطقه دنبال می شود و ما از این طرح ها به طور جدی استقبال می کنیم.

به گفته دکتر نجفی، زمین گیلان ارزشمند است اما باید در خدمت کشاورزی و صنعت باشد و باید این دو را توأمان دید.

وی با تاکید بر این مطلب که ما برای سرمایه گذار نه سرمایه بر فرش قرمز باید پهن کنیم، افزود: نه تنها فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن می کنیم بلکه دست آنان را به گرمی می فشاریم.
وی ادامه داد: موظف هستیم در خدمت اندیشه هایی همچون این گونه کارها که ایجاد اشتغال می کند، باشیم و به آن افتخار می کنیم تا از این طریق فقر و معیشت ناپسند را از مردم بزداییم.

نجفی در ادامه سخنان خود بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در بخش فندق نیز تاکید کرد و گفت: در این بخش و بخش های دیگر محصولات همچون گل گاوزبان و ... این ظرفیت وجود دارد.

استاندار گیلان همچنن از عزم جدی دولت در زمینه احداث سد پلرود خبر داد و بیان داشت: اهتمام دولت این است که این پروژه سال آینده به سرانجام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار