اخبار کامل انتظامی مازندران در ۲۷ شهریور ماه

کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ 17 September 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/06/1403 تقدیم حضور می گردد.

 
 
---------------------------------------------
 
دستگيري 2 مالخر و يک سارق حرفه اي با 47 فقره سرقت در آمل
 
جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 مالخر و يک سارق حرفه اي منزل با 48 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار سيدموسي حسيني در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت منزل و محتويات خودرو در شهرستان آمل، بررسي موضوع  در دستور کار ماموران  قرار گفت.
 
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران تصريح کرد: در جريان رسيدگي به موضوع ماموران کلانتري 11 آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي سارق را شناسايي و با هماهنگي قضايي وي را در يک عمليات ضربتي دستگير کردند.
 
سردار حسيني با اشاره به کشف مقادير قابل توجهي اموال سرقتي از مخفيگاه متهم، اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 47 فقره سرقت منزل و محتويات خودرو در اين شهرستان اعتراف کرد .
 
وي در ادامه اظهار داشت: در ادامه رسيدگي به پرونده 2 خريدار اموال سرقتي نيز در اين ارتبتط شناسايي و دستگير شدند که در بازديد هاي به عمل آمده مجموعا مقادر زيادي انواع ابزار يراق، 5 دستگاه ضبط صوت خودرو، يک دستگاه دوچرخه و 80 عدد انواع لوازم خانگي سرقتي از اين افراد کشف شد.
 
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند همراهي و تعامل مردم با پليس را در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان موثر دانست و به شهروندان توصيه کرد: ضمن توجه به هشدارهاي پليس، منازل و اموال خود را به تجهيزات ايمني و مطمئن مجهز کنند.
 
---------------------------------------------
 
دستگيري عاملان چاقوکشي کمتر از 2 ساعت در ساري 
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري 2 نفر از عاملان درگيري و چاقوکشي کمتر از 2 ساعت در اين شهرستان خبر داد. 
 
سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد نزاع و درگيري در حوزه استحفاظي کلانتري 15 اين شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: در اين درگيري که 2 فرد شرور با ايجاد درگيري و مجروح کردن 2 نفر از شهروندان به وسيله چاقو از محل متواري شده بودند در اقدامي اطلاعاتي و عملياتي توسط ماموران شناسايي و در کمتر از 2 ساعت دستگير شدند .
 
سرهنگ حسن زاده با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند، اذعان داشت: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد عده اي هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومي جامعه را برهم بزنند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه بي نظمي ها و هنجار شکني ها در محدوده محل سکونت خود بلافاصله مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .
 
---------------------------------------------
 
پلمپ 3 مرکز بهداشتي و درماني غيرمجاز در چالوس
 
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از پلمپ 2 مرکز زيبايي و يک کلنيک دندانپزشکي غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر، گفت: در پي رصدهاي اطلاعاتي به عمل آمده در فضاي مجازي، ماموران پليس فتا از فعاليت 2 مرکز زيبايي و يک کلينيک دندانپزشکي غير مجاز در اين شهرستان با خبر شدند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: در ادامه تحقيقات به عمل آمده، ماموران اين مراکز را که به صورت غير مجاز در حال فعاليت بودند شناسايي کردند.
 
وي در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگي هاي قضائي، اين 3 مرکز آرايشي و درماني با حضور ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي، پليس فتا و نماينده اداره و بهداشت و درمان اين شهرستان پلمب شدند .
 
سرهنگ سليماني در خاتمه از  شهروندان خواست: براي دريافت خدمات بهداشتي و درماني حتما به مراکز معتبر و داراي مجوزهاي بهداشتي لازم مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، خدماتي و بهداشتي مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .
 
---------------------------------------------
 
تصادف منجر به فوت در کمربندي بهشهر 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از وقوع حادثه رانندگي منجر به مرگ جواني 32 ساله در کمربندي آن شهرستان و شناسايي راننده قاصر خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ "علي اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر، بيان داشت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر فقدان فردي 32 ساله در شهرستان ساري که از منزل خارج و مراجعت نکرده بود، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: در جريان رسيدگي به اين موضوع در روز جمعه 23 شهريورماه جسد جواني که مشخصات فرد مفقود شده را داشت در کمربندي اين شهرستان کشف شد .
 
سرهنگ قلي پور، خاطرنشان کرد پس از شناسايي جسد توسط خانواده وي، ماموران تحقيقات پليسي را براي شناسايي علت مرگ آغاز کردند .
 
وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به بررسي هاي اطلاعاتي به عمل آمده و کشف علت مرگ در پي وقوع حادثه رانندگي با يک خودروي تريلي ، ماموران موفق به شناسايي راننده خودروي مورد نظر شدند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در خاتمه گفت: در ادامه رسيدگي به پرونده راننده خودرو احضار و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضايي معرفي شد .
 
---------------------------------------------
 
دستگيري 3 نفر از سارقان حرفه اي سيم برق در" تنکابن" 
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق سيم برق با 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي، متهمان حين سرقت دستگير و از آنان مقادير قابل توجهي سيم و کابل برق سرقتي کشف شد.
 
وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت سيم برق از شبکه هاي توزيع برق در اين شهرستان اعتراف کردند.
 
سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند .
 
---------------------------------------------
 
دستگيري 3 اخاذ مامور نما در نور
 
با تلاش ماموران انتظامي شهرستان نور 3 مامورر قلابي که اقدام به اخاذي از شهروندان مي کردند به دام افتادند .
 
سرهنگ" احمد اميني" در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش چند فقره اخاذي تحت عنوان مامور توسط افرادي در اين شهرستان، پي گيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي شهرستان نور، افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران انتظامي بخش چمستان اقدامات اطلاعاتي را براي شناسايي و دستگيري متهمان که در قالب يک تيم 3 نفره اقدام به اخاذي از مردم مي کردند، آغاز کردند.
 
وي بيان داشت: در ادامه تحقيقات پليسي ماموران موفق به شناسايي متهمان که با يک خودرو پژو در حال پرسه زني در يکي از خيابان هاي منطقه مشاهده و در اقدامي عملياتي آنان را دستگير کردند.
 
سرهنگ اميني از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي از متهمان نيز خبر داد و تصريح کرد: اين افراد ضمن اعتراف به اخاذي از شهروندان، پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
 فرمانده انتظامي نور در خاتمه از شهروندان خواست: در مواجهه با افرادي كه خود را مامور معرفي مي‌كنند، حتماً از آن ها كارت شناسايي معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار