اجرای ۱۵۰ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای مددجویان مازندرانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: امسال ۱۵۰ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس (۵ کیلو وات) برای مددجویان تحت حمایت این استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱ 16 September 2024

اجرای ۱۵۰ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای مددجویان مازندرانی

 
به گزارش تابناک مازندران، سید علی‌اصغر رضایی طالشی اظهار داشت: امسال ۱۵۰ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس (۵ کیلو وات) برای مددجویان تحت حمایت این استان اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: با اجرای این طرح افزایش میزان بهره‌وری کشور از انرژی پاک، افزایش تولید انرژی برق از منابع تجدیدپذیر و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی شکل خواهد گرفت.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، ایجاد اشتغال یکی از راه‌های مهم خودکفایی و توانمندی مددجویان و افراد نیازمند است گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" نام گرفته است این طرح برای استفاده از ظرفیت مددجویان و توسعه فرصت‌های شغلی جدید با اولویت گروه‌ها و اقشار کم‌درآمد ساکن در مناطق روستایی برای رسیدن به در آمد پایدار فرصت مهمی است.
 
رضایی طالشی با اشاره به اینکه، هماهنگی‌های لازم با شرکت توزیع برق استان و شرکت‌های پیمانکار انجام شده است تصریح کرد: به ازای اجرای هر طرح ماهانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ کیلو وات تولید برق خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در طی سال‌جاری بتوانیم تا ۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس را در استان اجرا نمایم.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران به ایجاد ۶۵۰۰فرصت شغلی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۸۲ فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار