فرماندار شهرستان نکا در جلسه‌ی شورای اداری مطرح کرد؛

انبوه مشکلات باعث بدبین شدن مردم به نظام و انقلاب می‌شود

نماینده‌ی عالی دولت از مدیران خواست پس از پایان ملاقات‌های مردمی، نتیجه‌ی کار افراد را نیز پیگیری کنند و نگذارند مشکلات‌شان انباشته شود زیرا انبوه مشکلات باعث می‌شود آنها نسبت به نظام و انقلاب بدبین شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲ 15 September 2024

انبوه مشکلات باعث بدبین شدن مردم به نظام و انقلاب می‌شود

 
به گزارش تابناک مازندران، مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا در جلسه‌ی شورای اداری صبح امروز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۵ که در کارخانه‌ی حلاوت شهرک صنعتی نکا برگزار شد، با تبریک به مناسبت «ولادت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت»، «بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه» و «هفته دفاع مقدس» خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از افتخارات بسیار بزرگی است که یکی از آنها دوران پرافتخار دفاع مقدس است و امروز همه‌ی ما مدیران موظفیم با شرکت در مراسمات آن در این هفته، این ایام را گرامی بداریم.
 
وی همچنین از مدیران دستگاه‌هایی که در این جلسه به گزارش عملکرد دستگاه خود پرداختند و از هیأت مذهبی و خادمیاران رضوی که در اواخر ماه صفر برنامه‌های خوبی ارائه کردند تشکر کرد و با اشاره به حضور خود و استاندار محترم در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس و شرکت در برنامه‌ها گفت: نکا با داشتن ۴۷ هیأت، بیشترین هیأت مذهبی را در مازندران داشت که برنامه‌های خوبی را در مشهد اجرا کردند.
 
نماینده‌ی عالی دولت در نکا با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق در هفته‌ی گذشته خاطرنشان کرد: این سفر به عنوان اولین سفر خارجی رئیس جمهور، بواسطه‌ی اتفاقات و تحولات رخ داده در منطقه، یک سفر استراتژیک و مهمی به شمار می‌رود و در کنار برنامه‌های زیارتی او، دستاوردهای خوبی داشت که ۱۴ سند امضا شد و مشتی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.
 
رمضانی تصریح کرد: این سفر می‌تواند برای مناسبات و وحدت بین دو ملت ایران و عراق در حوزه‌های مختلف بویژه در اقلیم کردستان، به نظام جمهوری اسلامی کمک کند و همچنین حضور رئیس جمهور در بصره نیز می‌تواند برای ایران اسلامی مفید و بااهمیت باشد.
 
وی با بیان اینکه، طبق گزارشات دریافتی، موکب انصارالحسین (ع) در اربعین امسال خدمات بهتری نسبت به سال گذشته به زائران ارائه داد که مورد قدردانی گرجی در استانداری قرار گرفت، ابراز کرد: افتخار می‌کنیم که موکب انصارالحسین (ع) با حمایت دستگاه‌های اجرایی باعث سرافرازی شهرستان نکا شده است.
 
فرماندار نکا با اشاره به برکات سفرهای هفتگی روستایی و اینکه از نزدیک عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها در دورترین روستاهای بخش هزارجریب را مشاهده می‌کنیم که مطالبات مردم به حق است، تأکید کرد: مدیران باید سفارش امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر را هر روز سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند تا کار امروز را به فردا موکول نکنند و بخشی از وقت خود را به مراجعه‌کنندگان و شنیدن مشکلاتشان اختصاص دهند.
 
رمضانی در این راستا از مدیران خواست تا همه‌ی ظرفیت‌های خود را پایه‌کار بیاورند و از تمام اختیارات خود استفاده کنند، زیرا عمر خدمت کوتاه است. شهید رجایی در ۲۸ روز خدمت خود خدمات زیادی به جامعه ارائه داد و ماندگار شد و شهید رئیسی نیز جهت حل مشکل آبرسانی به روستا به شهادت رسید.
 
وی ضمن تشکر از زحمات همه‌ی مدیران، تأکید کرد: از آنجایی که مطالبات مردم در شهر و روستاها مطالبات بجایی است، در برخی موارد باید با مدیریت و تدبیر پیش برویم، که در این راستا پیامبر(ص) فرمود: «درها را به روی کسانی که نیازمند به شما هستند نبندید، اگر روزی شما نیازمند شوید درها به روی شما بسته می‌شود».
 
نماینده‌ی عالی دولت از مدیران خواست پس از پایان ملاقات‌های مردمی، نتیجه‌ی کار افراد را نیز پیگیری کنند و نگذارند مشکلات‌شان انباشته شود زیرا انبوه مشکلات باعث می‌شود آنها نسبت به نظام و انقلاب بدبین شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و نیازمندی‌های مردم نیازمند اعتبارات نیست و فقط با پیگیری‌ها حل می‌شود، به طور مثال، فاضلاب مسکن مهر که یکی از مطالبات جدی مردم بود، با پیگیری‌های جدی ما بالاخره اجرایی شد که اگر همه‌ی پروژه‌ها و موضوعات با این سرعت پیگیری شوند، مشکلات زیادی حل می‌شود.
 
فرماندار شهرستان نکا بیان کرد: ما شاهد یک انقلابی در حوزه آسفالت در شهرستان هستیم که بخاطر نزدیک شدن به فصل پاییز و بارندگی، باید با سرعت بیشتری انجام شود.
 
رمضانی گفت: «سرشماری حوزه کشاورزی» را در آبان‌ماه در پیش داریم که هر ۱۰ سال یکبار انجام می‌شود و از همه‌ی دستگاه‌ها انتظار داریم تا در عرض یکماه سرشماری، امکانات خود را در اختیار ما بگذارند.
 
وی همچنین از مدیران همه‌ی دستگاه‌ها خواست تا خودحفاظتی را در ادارات خود انجام دهند و همچنین باتوجه به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان، طبق اعلام وزارتخانه، تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام، به پایان نرسد، به پروژه‌های جدید اعتبار داده نمی‌شود که باید بسیار پیگیر کار باشید و اگر نیازمند کمک ما هستید، ما در سطح ملی پیگیری می‌کنیم، تا از هم‌اکنون تا دهه فجر انجام شود و به سال آینده موکول نشود که متاسفان در یکسال گذشته برخی از دستگاه‌ها جهت ضعف در جذب اعتبارات باعث برگشت اعتبارات شدند.
 
نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان همچنین ابراز کرد: مردم در برخی از راه‌های روستایی در نقاط کور نیازمند خدمت هستند که از برخی از مدیران انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنند.
 
رمضانی با بیان اینکه، اتفاقات رخ داده در ادارات را باید با فرمانداری در میان بگذارند زیرا در هر اداره یا سازمان، با نزاع‌های سیاسی و..‌. حتی اگر به رسانه هم کشانده شود، مشکلات مردم حل نمی‌شود، از مدیران خواست: شهرستان را درگیر مشکلات شخصی با یکدیگر نکنند و با هم تعامل داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه، متاسفانه در بسیاری از مکان‌های شهرستان از اتباع بیگانه استفاده می‌شود، از نیروی انتظامی خواست تا آنها را جمع‌آوری کرده و به شدت برخورد شود، زیرا باعث تهدید نظام است و همچنین از مدیران دستگاه‌ها و نهادها خواست تا شخصا در جلسات شرکت کنند، زیرا مدیران حکم انتصاب دارند و باید خود پاسخگو باشند. 
 
فرماندار شهرستان نکا تأکید کرد: در اعتبارات بهزیستی، کمیته امداد، سمت، میراث فرهنگی و ... دستگاه‌ها با یکدیگر بیشتر هماهنگ شوند و بانک‌ها همکاری کنند و همچنین در اخذ استعلامات، انجمن‌های ورزشی، راست‌آزمایی و پایش پرداخت تسهیلات دولتی دقت بیشتری شود تا به انحراف کشیده نشود.
 
رمضانی بیان کرد: در روز چهارم مهر ماه مصادف با هفته دفاع مقدس، با سخنرانی رهبر انقلاب برای اولین بار در کشور از ۱ میلیون بانوی فعال در دوران دفاع مقدس، تجلیل و تکریم می‌شود که ۱۵۰۰ بانوی پیشکسوت، اهل شهرستان نکا هستند.
 
نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان نکا در پایان از همه‌ی مدیران خواست: در رزمایش نیم‌روزی دیدار با خانواده‌های شهدا، از توان و ظرفیت خود به ما کمک کنند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار