به بهانه وفاق ملی به فتنه‌گران اجازه بازگشت ندهیم؛ تاکید بر نقش مهم اتاق بازرگانی در رفع مشکلات مازندران

امام جمعه ساری گفت که برای رشد و توسعه استان، مقابله با معضلات مختلف مربوط به پسماند، آب منطقه‌ای، محیط زیست، کشاورزی، دام و غیره اتاق بازرگانی می‌تواند نقش داشته باشد و ما از آنها مطالبه جدی داریم، ان‌شالله در پایان سال گزارش خوبی را داشته باشند‌.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ 13 September 2024
به بهانه وفاق ملی به فتنه‌گران اجازه بازگشت ندهیم؛ تاکید بر نقش مهم اتاق بازرگانی در رفع مشکلات مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، خطیب جمعه ساری ضمن تایید شعار وفاق ملی، گفت:
 نباید اجازه دهیم به بهانه وفاق ملی بعضی از عناصر نابابی که در فتنه‌ها دخیل بودند و ملت اینها را ترک کرده را دوباره برگردانیم، اتاق بازرگانی می‌تواند مشکلات مهم و موانع توسعه استان را برطرف کند‌.
 
بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دومین خطبه از نماز جمعه مصلای امام خمینی ساری، اظهار کرد: همه شما خوبان و خودم را سفارش به تقوا می‌کنم، تقوا مخصوص روز جمعه نیست، انسان پاک و بیگناه زندگی کند متعلق به روز جمعه نیست، انسان همیشه باید با خدا و بدون شیطان زندگی کند.
 
وی افزود: امروز سالروز آغاز ولایت و امامت آقا امام زمان (عج) است که جای تبریک دارد، آغاز هفته وحدت را در پیش داریم که یکی از بهترین تصمیم و ابتکارات نظام جمهوری اسلامی است که دوازده الی هفده ربیع را به‌عنوان هفته وحدت اعلام کرده است، وحدت برای ما در چند سطح مهم است.
 
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ما وحدت را باید در چند سطح داشته باشیم گفت: اولا وحدت ملی و در درون خودمان، اقوام و احزاب مختلف باید وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشیم، این شعار وفاق ملی رئیس جمهور بسیار شعار خوبی است، البته نباید اجازه دهیم به بهانه وفاق ملی بعضی از عناصر نابابی که در فتنه‌ها دخیل بودند و ملت اینها را طرد کردند را دوباره برگردانیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همینطور باید وحدت بین امت اسلامی داشته باشیم تمام مسلمانان جهان در روزی مثل امروز در کنار غزه و در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار بایستند، باید وحدت و انسجام مستضعفین جهانی داشته باشیم، باید وحدت بین‌ادیانی داشته و در مقابل نگاه کنار گذاشتن دین از صحنه زندگی متحد باشیم، خداوند منادی وحدت بین ادیانی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به میزبانی استان از اتاق بازرگانی یا اتاق بازرگانی کل کشور، عنوان کرد: بخش مردمی را همین اتاق نمایندگی می‌کند، اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "با مشارکت مردم" اتاق بازرگانی باید در این جهت برنامه و کارنامه داشته باشد، اقتصاد باید مردمی و تعاونی باشد، اقتصاد دولتی اقتصاد درستی نیست، ما مشکلات و عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان خودمان داریم که بخش خصوصی باید برایش برنامه‌ریزی کند.
 
امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه استان، مقابله با معضلات مختلف مربوط به پسماند، آب منطقه‌ای، محیط زیست، کشاورزی، دام و غیره اتاق بازرگانی می‌تواند نقش داشته باشد و ما از آنها مطالبه جدی داریم، ان‌شالله در پایان سال گزارش خوبی را داشته باشند‌.
 
این مسئول ادامه داد: سالروز آغاز ولایت و امامت است، آن نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد همین نظام است، حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه می‌کند، طوفانی مهمتر از طوفان الاقصی، پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا، طوفانی در مقابل جنگ جهانی، طوفان خواباندن فتنه‌های داخلی و مبارزه با داعشی‌ها ایجاد می‌کند، ان‌شاالله به زودی شاهد طوفان محو اسرائیلی‌ها و نجات غزه‌ای‌ها خواهیم بود‌. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار