اهم برنامه‌های سپاه نکا در هفته‌ی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه نکا از مدیران دستگاه‌های شهرستان خواست، فضاسازی محیطی را در اداره‌ی خود انجام دهند تا سردرب و راهروی ادارت بوی دفاع مقدس بگیرد و خود نیز در این برنامه‌ها شرکت کنند تا باعث دلگرمی مردم و امیدآفرینی شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ 16 September 2024

اهم برنامه‌های سپاه نکا در هفته‌ی دفاع مقدس

 
به گزارش تابناک مازندران، علی نجفی فرمانده سپاه ناحیه نکا در جلسه‌ی شورای اداری این شهرستان که صبح یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۲۵ در کارخانه‌ی حلاوت برگزار شد، با تبریک به مناسبت ولادت پیامبر (ص) و هفته‌ی دفاع مقدس، به اهم برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس پرداخت و از مدیران حاضر در جلسه خواست فضاسازی محیطی را در اداره خود انجام دهند تا سردرب و راهروی ادارت بوی دفاع مقدس بگیرد و خود نیز در این برنامه‌ها شرکت کنند تا باعث دلگرمی مردم و امیدآفرینی شوند.
 
وی گفت: باتوجه به بازگشایی مدارس، «زنگ شروع مدارس را با اعزام راوی به اکثر مدارس» در هفته‌ی دفاع مقدس داریم و «یادواره شهدا در سطح محلات»، چه در سطح دانش‌آموزی و چه در سطح ادارات مثل نیروگاه... با حضور سخنرانان کشوری و استانی خواهیم داشت.
 
فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: «یادواره آبروی محله» نیز برنامه‌ی دیگری است که در کنار منزل شهید که شهیدان آبروی آن کوچه و خیابان هستند برگزار می‌شود و «رزمایش دیدار خانواده شهدا» که همچون سال گذشته، در یک روز همه مدیران با امکانات و یک اکیپ از بنیاد شهید و سپاه با هم‌افزایی، بصورت یکپارچه برگزار خواهد شد.
 
نجفی «عطر افشانی گلزار شهدا»، «برنامه‌های مسابقات ورزشی»، «افتتاح مسکن محرومین»، «تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس»، «نشست روشنگری»، «برگزاری کلاس‌های سواد رسانه»، «بازدید از پارک موزه دفاع مقدس در ساری» برای دانش‌آموزان و «افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت» را برنامه‌های دیگر سپاه در شهرستان برشمرد.
 
وی گفت: باتوجه به اینکه سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است، از مدیران انتظار داریم «طرح خودحفاظتی» که مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی کشور مخصوصا برای دستگاه‌های خدمات‌رسان یا دستگاه‌های وسیع‌تری همچون؛ شرکت سیمان و سیلو انجام دهند.
 
فرمانده سپاه ناحیه نکا بیان کرد: همانند سال گذشته در هفته دفاع مقدس امسال نیز، با پشتیبانی شهرداری و برخی از دستگاه‌های دیگر، «موکب» مستقر خواهیم کرد.
 
وی افزود: برنامه‌ی «کنگره ۱۴ هزار شهید استان مازندران» در ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد که تعدادی از افراد را از شهرستان نکا باید اعزام کنیم.
 
الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار