تجلیل از قضات و کارمندان نمونه کشوری دادگستری مازندران

کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 16 September 2024
تجلیل از قضات و کارمندان نمونه کشوری دادگستری مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، قضات و کارمندان نمونه کشوری دادگستری مازندران تجلیل شدند
 
 
با حضور قائم مقام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، مدیرکل کارگزینی قضات قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری مازندران، قضات و کارمندان نمونه کشوری سال 1402 دادگستری استان مازندران تجلیل شدند.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، قائم مقام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در آیین تقدیر از قضات و کارمندان نمونه کشوری دادگستری مازندران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق قضات شایسته افزود: همکاران قضایی و اداری دستگاه قضایی، شبانه روز و خالصانه در حال تلاش و خدمت به مردم هستند که این تلاش شایسته قدردانی است.
 
دکتر فرهاد افشارنیا مهمترین سرمایه قوه قضاییه را نیروی انسانی ماهر، متعهد و متخصص عنوان و خاطرنشان کرد: نیل به اهداف پیش بینی شده در سند تحول قضایی نیازمند در اختیار داشتن نیروهای متعهد و کاردان است که این مهم مد نظر ویژه قرار دارد.
 
قائم مقام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، حفظ سرمایه انسانی متعهد را برای دستگاه قضایی بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و تاکید کرد: ان شاء الله با برنامه ریزی صورت گرفته در دادگستری های سراسر کشور تا سال 1405، به اهداف پیش بینی شده دست یابیم که این مهم جز با مجاهدت و تلاش همکاران حاصل نخواهد شد.
 
افشارنیا، فرایند جذب نیروی انسانی در دستگاه قضایی را مهم و حساس دانست و با اشاره به روند جذب در بخش های مختلف قوه قضاییه، افزود: با دستور رئیس قوه قضاییه، نخبه گزینی و شناسایی نیروهای کاردان و مستعد نیز جهت جبران کمبود نیروی انسانی در دستور کار اخیر دستگاه قضایی قرار گرفته است. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی در دادگستری ها نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های مرتبط با مسائل فرهنگی در حفظ و صیانت از همکاران جذب شده ی دستگاه قضا بسیار مفید و موثر خواهد بود.
 
دکتر سید محمد هاشمی مقدم مدیرکل کارگزینی قضات قوه قضاییه نیز در این آیین با تقدیر از خدمات جامعه قضایی و اداری دادگستری مازندران در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: صبر، تقوا و عمل صالح از سوی خداوند متعال، شایسته اجر و پاداش است که این مهم با توجه به سختی کار در قوه قضاییه و کمبود کادر قضایی و اداری، قطعاً سرلوحه فعالیت کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی قرار دارد.
 
همچنین رئیس کل دادگستری مازندران در این آیین با اشاره به کمبود کادر قضایی در استان، حجم بالای ورودی پرونده به دادگستری مازندران را مورد توجه قرار داد و گفت: نوع پرونده های موجود در مازندران می طلبد اعتبارات مورد نظر برای این استان به صورت ملی و کشوری دیده شود.
 
دکتر عباس پوریانی افزود: با توجه به نوع جرائم و پرونده های پیچیده و اختلافات ملکی با عنایت به ارزش بالای زمین ها در مازندران، قضاوت در دستگاه قضایی استان بسیار سخت و طاقت فرساست و همکاران قضایی و اداری خالصانه و جهادی در حال خدمت به مردم شریف استان هستند که شایسته تقدیر است.
 
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر لزوم حُسن خلق و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی استان تاکید و خاطرنشان کرد: این مهم همواره مورد تاکید مسئولان ارشد قوه قضاییه بوده و در دادگستری استان مازندران نیز مورد توجه قرار گرفته است.
 
لازم به ذکر است در این آیین، «محمد غلامرضاپور صورتی» و «داریوش گوهر رستمی» به عنوان قضات نمونه کشوری و «سید عبدالله حسینی»، «عباس بشیرنیا»، «علی مهرآرا» و خانم ها «نوروزعلی گرجی» و «جهاندیده» به عنوان کارمندان اداری نمونه کشوری سال 1402 دادگستری استان مازندران مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
گفتنی است قائم مقام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، مدیرکل کارگزینی قضات و رئیس کل دادگستری مازندران در خاتمه این آیین، ضمن بازدید از معاونت منابع انسانی دادگستری مازندران با همکاران این معاونت دیدار و گفتگو کردند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار