اولین جلسه تشکیل کارگروه توسعه مهارت در استانداری مازندران سال ۱۴۰۳

کد خبر: ۱۱۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 15 September 2024
اولین جلسه تشکیل کارگروه توسعه مهارت در استانداری مازندران سال ۱۴۰۳

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران؛ هدف از  تشکیل کارگروه توسعه مهارت به عنوان کارگروه تخصصی شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای تضمین اشتغال وجود دارد.
 
درویشی مدیرکل در جمع اعضای کارگروه اشتغال استان با بیان این مطلب گفت: آموزش منجربه اشتغال و تضمین آن باید بر اساس نیازسنجی واقعی جامعه و تقاضا محور بودن آموزش های فنی و حرفه ای دانست.
 
 وی افزود: به گزارش آمار اطلاعاتی حوزه اشتغال در چندسال گذشته ۴۵ درصد افرادی که از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند، منجربه تولید شغل شد.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری در محافل گوناگون با بیان این نکته تاکید داشتند که تحصیلات عالیه فاقد مهارت نیازمند امروز جامعه نخواهد بود.
 
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: این اداره کل با تدوین استانداردها و شایستگی حرفه های نو با ارائه آموزش های متناسب با تکنولوژی بازار کار شامل؛ (پرینت سه بعدی، اینترنت اشیاء، کارگاه واقعیت مجازی در زمینه های مختلف) مبتنی بر هوش مصنوعی برای تمامی گروه های هدف و اقشار جامعه با تمام توان و ظرفیت مجموعه برای افزایش نرخ اشتغال آمادگی کامل را دارد.
 
#دولت_وفاق_ملی
#میم_مثل_مهارت
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار