لزوم ممنوعیت تردد دانش آموزان با موتورهای شارژی به مدارس کیش

تردد موتورهای شارژی توسط دانش آموزان کیش در سطوح سنین مختلف ضمن این که باعث ایجاد حوادث متعدد می شود موجب بی نظمی در ترافیک شهری خواهد شد که این امر مهم می تواند به دغدغه بزرگ خانواده مبدل شود؛ لذا ضروریست پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 17 September 2024

به گزارش تابناک از جزیره کیش، با توجه به این که با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه های لازم از جمله اختصاص مینی بوس های مدارس برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده و مدارس کیش نیز در حال آماده سازی است باید به چند نکته مهم از قبیل "عدم تردد موتورهای شارژی،ممنوعیت ورود گوشی های تلفن همراه،تجهیز امکانات ورزشی، ایجاد کتابخانه های مستقل و صدور کارت دانش آموزی" در این حوزه فضاهای آموزشی کیش اشاره کرد.

بنابراین گزارش، تردد دانش آموزان در زمان فعالیت مدارس یکی از نگرانی خانواده های ساکن در جزیره کیش می باشد که در سال های گذشته عدم توجه به این موضوع زمینه ساز حوادث قابل توجهی در سطح جزیره شده بود، از این رو ساماندهی تردد دانش آموزان با موتورهای شارژی ضمن جلوگیری از بروز حوادث مشابه سبب ارتقاء سطح نظم و انظباط آنان در هنگام مراجعه به مدارس حائز اهمیت می باشد.

همچنین نظارت فراگیر در خصوص به همراه نداشتن تلفن همراه دانش آموزان هنگام ورود به کلاس درس یکی از اقدامات موثر برای متمرکز سازی جویندگان علم و دانش در حوزه آموزشی می باشد که محقق شدن این امر مهم در کنار تجهیز نمودن امکانات ورزشی برای ارتقاء سطح سلامت و ذهن دانش آموزان الزامی است. 

همانطوری که ممنوعیت تردد دانش آموزان با موتورهای شارژی بسیار مهم و ضروری می باشد؛ پیش بینی های لازم برای تسهیل و تسریع در تردد آنان با صدور کارت دانش آموزای در مواقعی که از در زمان تعییین شده در سرویس نمی رسند کاربردی خواهد بود. 

لازم به ذکر است، مدارس کیش نیازمند به تجهیز امکانات آموزشی و ورزشی می باشد که در این میان ایجاد کتابخانه مستقل در مدارس زمینه ساز ارتباط موثر دانش آموزان با فضای آموزش خواهد شد که به طور حتم این مهم می تواند در پیشرفت و توسعه سطح علمی تاثیر گذار باشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار