کمیته رصد و پایش فضای مجازی در جزیره کیش تشکیل شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش امنیت در فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: در همین راستا کمیته رصد و پایش فضای مجازی در این جزیره تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ 05 September 2024
به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد محسن بابایی روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه در اولویت اقدامات این پلیس قرار دارد، اظهار کرد: نیاز به امنیت در فضای مجازی یکی از اصل‌های حقوق شهروندی است.
 
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه در اولویت اقدامات این پلیس قرار دارد که در هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب جزیره کیش و با محوریت مرجع محترم قضایی، کمیته پایش فضای مجازی با حضور سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در این حوزه تشکیل شد.
 
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس فتا در کنار اقدامات پیشگیرانه با انتشار هر گونه اخبار کذب و خلاف واقع برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: لازم است تا قبل از انتشار هر گونه اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم خبر اقدام و سپس نسبت به انتشار اقدام شود.
 
وی از شهروندان خواست تا تمامی نیازهای خبری و اطلاع رسانی خود را از منابع معتبر نظیر رسانه ملی، خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های مرجع تامین کنند و اضافه کرد: در صورت مواجه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی به نشانی WWW.FATA.GOV.IR از خدمات آنلاین و بر خط این پلیس بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار